قابی مشترک از مهرداد و آرمان‌‌ و هاشمی نسب؛

کری جذاب رسانه رسمی استقلال (عکس)

روز گذشته کاروان آبی‌های تهران برای مصاف با گل گهر راهی سیرجان شد.

به گزارش دبل استار، در سری تصاویری که رسانه رسمی باشگاه استقلال از سفر آبی‌پوشان به سیرجان منتشر کرد، عکس مهرداد محمدی و آرمان رمضانی در یک قاب مشترک بود که گویا کانال رسمی استقلال با انتشار این تصویر قصد کری خوانی داشت.

مهرداد محمدی در بازی هفته پیش موفق شد برای استقلال گلزنی کند اما از آنجایی که پس از شوت او توپ به بازیکن نساجی برخورد کرد، نام محمدی به عنوان گلزن بازی ثبت نشد. پس از این صحنه، باز هم این مهرداد محمدی بود که با ارسال پاسی کوتاه رمضانی را در موقعیت گلزنی قرار داد و در نهایت برای سومین بار دروازه نساجی گشوده شد.

رمضانی و محمدی در بازی هفته گذشته برابر نساجی در حالی موفق به گشودن دروازه مظاهری شدند که از گلزنی آنها مدتی می‌گذشت و با ثبت این گل‌ها توانستند تا حدودی دوباره به روند خوب خود بازگردند.

البته جدا از اینکه آنها نیاز به گلزنی داشتند، نکته‌ای که در خصوص این دو وجود دارد این است که رمضانی سابقه بازی در پرسپولیس را دارد و محمدی به گفته خودش یکی از هواداران پرسپولیس بوده است و اما حالا آنها در استقلال توپ می‌زنند و قرار گرفتن تصویر هر دو در یک قاب هم به این دلیل بوده است.

 

نویسنده خبر : راضیه شیروانی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=13210

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها