ترکیب احتمالی استقلال، یک تغییر نسبت به دربی

با غیبت حامدی‌فر به دلیل محرومیت، استقلال یک تغییر را در خط میانی خود ایجاد خواهد کرد.

به گزارش دبل استار، استقلال در سه هفته اخیر موفق به کسب پیروزی نشده و آبی پوشان برای اینکه از کورس قهرمانی عقب نمانند، چاره‌ای جز پیروزی در بازی امروز برابر نساجی ندارند.

جواد نکونام برای این مسابقه مجبور به ایجاد حداقل یک تغییر در ترکیب تیم خود است. امید حامدی‌فر به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیمش نیست و کادرفنی آبی‌ها باید جانشین مناسبی را در ترکیب خود قرار دهد.

در زیر به بررسی ترکیب احتمالی استقلال می‌پردازیم:

* سیدحسین نتوانست در دربی پایتخت دروازه‌اش را بسته نگه دارد. شاید اگر اشتباه خط دفاعی نبود، کاپیتان آبی‌ها می‌توانست پس از مدت‌ها برابر پرسپولیس کلین‌شیت کند. حالا او که قصد ندارد از کورس رقابت برای عنوان برترین گلر لیگ عقب نماند، برابر نساجی در پی کلین‌شیت است.

* جواد نکونام چاره‌ای ندارد جز اینکه دوباره از صالح حردانی در پست فول بک راست استفاده کند. او در کنار روزبه چشمی و آرمین سهرابیان مثلث خط دفاعی تیم را تشکیل می‌دهند.

* کوین یامگا یک گل حیاتی را در آخرین ثانیه‌های دربی برابر پرسپولیس به ثمر رساند. او امروز در پست وینگ بک راست بازی می‌کند و در سمت مقابل نیز این وظیفه بر دوش ابوالفضل جلالی گذاشته شده است.

* با توجه به غیبت امید حامدی‌فر به دلیل محرومیت، زبیر نیک‌نفس جای این بازیکن را در خط میانی می‌گیرد. به مانند سایر بازی‌ها، آرش رضاوند و مهدی مهدی‌پور نیز دیگر بازیکنان حاضر در خط میانی هستند.

* علی‌رغم عملکرد نه چندان خوب گوستاوو بلانکو و مهرداد محمدی در بازی‌های اخیر، اما نکونام همچنان قصد دارد تا از این دو نفر به عنوان زوج خط حمله تیمش استفاده کند.

ترکیب احتمالی استقلال برابر نساجی:

سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، کوین یامگا، زبیر نیک‌نفس، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، مهرداد محمدی، گوستاوو بلانکو

 

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=13101

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها