نگاه رنگی صدا و سیما به نماینده‌های ایران در آسیا

پس از قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا و راه یابی سه تیم ایرانی به این رقابت ها اکثر محافل ورزشی به تیم های حاضر در این رقابت ها پرداخته‌اند. 

به گزارش دبل استار، دیشب در برنامه فوتبال برتر گروه بندی نماینده های ایران در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به نمایش گذاشته شد و در عین ناباوری و تعجب فوتبال دوستان سپاهان و نساجی با پسوند شهرشان یاد شدند و پیروزی به ایران تعلق گرفت.

چگونه می‌شود در جایی که همه تیم ها به عنوان نماینده ایران در این لیگ حاضر می شوند از آن ها به عنوان نماینده ایران یاد نشود و تنها یک تیم رنگی به ایران برسد.

نگاه رنگی به تیم های ایرانی در لیگ برتر به شدت دیده می شود جایی که از مجری تلویزیونی گرفته تا گزارشگر و داور و … از یک تیم خاص حمایت می کنند، اما انتظار می رفت در لیگ قهرمانان آسیا این اتفاق رخ ندهد.

بدون شک سپاهان و نساجی در لیگ قهرمانان آسیا بهتر از تیم محبوب آقایان نتیجه خواهند گرفت و این تیم ها در برابر تیم های همگروه خود عملکرد بهتری به ثبت خواهند رساند.

هواداران اصفهانی و مازندرانی انتظار داشتند برنامه ای که در سراسر ایران بیننده دارد تیم های استان آن ها نماینده ایران بداند نه این که فقط یک تیم خاص از آن ایران شود.

منبع خبر : مهرداد یاراحمدی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10300

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها