سامره: استقلال هرگز با یاسین سلمانی،به صورت رسمی مذاکره نکرد

علی سامره سرپرست تیم استقلال درباره صحبت‌های یاسین سلمانی بازیکن تیم پرسپولیس در برنامه دیشب فوتبال برتر، به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش دبل استار، سامره در واکنش به صحبت‌های دیشب یاسین سلمانی درباره ادعای این بازیکن مبنی بر پیشنهاد استقلال به بازیکن سابق سپاهان، گفت: باشگاه استقلال در روزهای نقل و انتقالات، هیچ پیشنهاد رسمی به یاسین سلمانی نداده بود و باشگاه، مذاکرات رسمی و مستقیمی با این بازیکن نداشته و تنها از طریق چند ایجنت، این بازیکن به باشگاه پیشنهاد شده بود.

سرپرست استقلال در ادامه گفت: آقای سلمانی صحبت‌ها و ادعاهای عجیبی در برنامه فوتبال برتر مطرح کرده است. استقلال حتی اگر قصد جذب یاسین سلمانی را هم داشت، به دلیل قانون سقف قرارداد، نمی‌توانست این بازیکن را جذب کند و این مورد هم به ایجنت‌های یاسین سلمانی، بارها تاکید شده بود. آقای سلمانی روی آنتن زنده اعلام کرد که رقم پیشنهادی استقلال به ایشان ۱۰ میلیارد تومان از رقم پرسپولیس بیشتر بوده است. سوال اینجاست که یعنی قرارداد ایشان با باشگاه پرسپولیس منفی دو میلیارد تومان یا منفی سه میلیارد تومان است و سلمانی برای عضویت در تیم پرسپولیس دو یا سه میلیارد تومان به باشگاه پرسپولیس داده است؟ در همان مذاکرات غیررسمی، پیشنهاد استقلال به ایجنت‌های متعدد یاسین سلمانی، هفت میلیارد تومان و در بهترین حالت هشت میلیارد تومان بود. طبق صحبت‌های این بازیکن روی آنتن زنده برنامه فوتبال برتر، باشگاه پرسپولیس از قرارداد با یاسین سلمانی، برای خودش، دو – سه میلیارد تومانی، درآمدزایی کرده است!

سامره با اشاره به اینکه باشگاه استقلال تاکید داشت سلمانی در صورت پیوستن به استقلال باید در تمرینات بدنسازی پیش فصل، شرکت می‌کرد، گفت: باشگاه استقلال در آن زمان ترجیح می‌داد با بازیکنی قرارداد ببندد که در تمرین‌های بدنسازی پیش فصل شرکت کند و همه دیدند که این بازیکن چطور به خاطر اینکه در تمرینات بدنسازی پیش فصل شرکت نکرد و یازده روز، پس از شروع لیگ برتر به پرسپولیس پیوست، دچار مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی شد. باشگاه استقلال پیش بینی چنین روزهایی را می‌کرد که حاضر نشد با این بازیکن به صورت رسمی وارد مذاکره شود.

علی سامره در پایان گفت: درست نیست که این بازیکن جوان، از نام و اعتبار استقلال به این صورت روی آنتن زنده آن هم برای توجیه اتفاقی که هرگز نیفتاده است، استفاده کند. به یاسین سلمانی توصیه می‌کنم وارد این بازی‌ها نشود و آینده فوتبالی خود را به دلیل درگیری با حواشی، به خطر نیندازد. او بازیکن جوان و آینده داری است که حیف است با ورود به حواشی، مسیر پیشرفت را گم کند. برای یاسین سلمانی آرزوی سلامتی و بهبودی دارم و توصیه می‌کنم از فصل آینده در تمرینات بدنسازی پیش فصل شرکت کند تا دچار آسیب دیدگی نشود.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12695

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها