همدانی؛

رفتن خطیر به برنامه زنده تلویزیونی بسیار اشتباه بود/ لودر قربان زاده از روی استقلال رد شد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: در استقلال همه باید سکوت کنند چون تنها چیزی است که به این تیم کمک می‌کند.

به گزارش دبل استار، ستار همدانی، در خصوص شرایط استقلال و شروع دور جدید تمرینات برای ادامه مسابقات لیگ برتر، اظهار داشت: در ۴بازی که استقلال انجام داد اگر بخواهم فنی صحبت کنم؛ به جز نیمه دوم بازی با نفت آبادان و نیمه دوم سپاهان، بازی خوبی دیده نشد. در اصل دو نیمه خیلی عالی داشتیم و از نظر فنی بسیار خوب بودیم ولی به جز این دو نیمه آنطور که باید بازی تماشاگر پسندی ندیدیم. این هم به خاطر مشکلات حاشیه‌ای بود که برای تیم رقم خورد و طبیعی بود.

وی افزود: شرایط طوری بود که حاشیه بر متن غلبه کرد. آنقدر مشکل زیاد است که نباید انتظار داشته باشیم استقلال با تمرکز کامل در مسابقات حاضر شود. متاسفانه این حاشیه‌ها هنوز وجود دارد. انتظار داشتیم در این مدت اتفاقاتی بیفتد که تیم به آرامش برسد اما متاسفانه مدیریتی که آمده هنوز نتوانسته با کادرفنی تعامل داشته باشد و این مساله باعث نگرانی هواداران شده است. حداقل انتظار ما این بود که مدیریت در این ۲ماه یک ارتباط درونی خوب را ایجاد کند. فکر می‌کنم خطیر در برنامه زنده فرار رو به جلو داشت. او به مباحث حقوقی پرداخت که در آن تخصص دارد و این کار از مهارتش بود. اگر بخواهیم ریشه یابی کنیم باید به سمت انتخاب غلط مدیران طی چندسال اخیر برگردیم.

پیشکسوت استقلال گفت: خود قربان زاده اعلام کرد؛ من اشاره کردم فتح الله زاده مقصر نیست، کسی که او را انتخاب کرده مقصر است. چه کسی او را انتخاب کرد؟ بنابراین فکر می‌کنم در این ۸-۷ سال عمدا این کارها را کرده‌اند. در مجموع دود این اتفاقات به چشم هوادار می‌رود. هیچ کاری پیش نمی‌رود مگر اینکه دوستان تغییرات بنیادی و اساسی انجام بدهند. این کار یک اراده قوی برای ایجاد ساختار مناسب در باشگاه بزرگ استقلال می‌خواهد که به نظر من دور از ذهن است.

همدانی در خصوص اینکه اختلاف درونی استقلال پس از حضور سرپرست باشگاه در برنامه زنده بسیار پررنگ شد، عنوان کرد: رفتن خطیر به برنامه زنده تلویزیونی بسیار اشتباه بود. با خودش هم صحبت کرده بودم و گفتم یکی از مواردی که می‌تواند به آرامش استقلال کمک کند این است که شما مصاحبه نکنید اما نمی‌دانم چه کسی به او مشاوره داد و به تلویزیون رفت. طبیعتا در مقام محکوم بودن یک سری موضوعات از طرف نکونام، خطیر دوست دارد از خودش دفاع کند اما این کار اشتباه بود. از طرفی جواد هم باید خویشتنداری و صبوری کند. مردم آگاه هستند و آنچه را که باید، می‌دانند. نیازی نیست این مسائل در رسانه‌ها مطرح شوند. خطیر می‌گوید مسائل خانوادگی باید درون خانواده حل شود اما خودش رسانه‌ای کرد که این اتفاقات قشنگ نیست.

وی در مورد صحبت‌های شب گذشته حجت کریمی و اشاره او به محدود کردن مدیرعامل استقلال در بستن قراردادها توسط رئیس وقت سازمان خصوصی سازی و از دست رفتن فرصت جذب برخی بازیکنان مانند بیرانوند که خود قربان زاده هم با انتشار پیامک این موضوع را تایید کرد، گفت: قربان زاده نیازی به این همه حرف زدن و جواب دادن ندارد. برای چه باید این کار را کند؟ وظیفه یک مسئول خدمت به مردم است. فردی با انتخاب‌های غلطش این حواشی را ایجاد کرده است. در شرایط امروز، فوتبال تنها چیزی است که به مردم آرامش می‌دهد، چرا باید با این فوتبال اینگونه رفتار شود که مردم اذیت شوند؟

همدانی تصریح کرد: این رفتارها به گونه‌ای است که آدم احساس می‌کند واقعا عمدی در کار است. انتخاب یکبار، دوبار یا سه بار اشتباه می‌شود. مدیران زیادی برای استقلال انتخاب شدند و یک نفر نتوانست مشکل باشگاه را حل کند. قربان‌زاده نمی‌تواند خودش را کنترل کند و به هر موضوعی سریع واکنش نشان می‌دهد. چه انتظاری می‌توان از چنین مسئولی داشت که باید کمک کند باشگاه بزرگی مانند استقلال به آرامش برسد؟ او شب گذشته اجازه نداد مدتی از برنامه تلویزیونی بگذرد و واکنش نشان داد. این مساله نشان می‌دهد این فراد دنبال منافع خودشان هستند ما منافع یک باشگاه مردمی، این افراد دنبال مطرح شدن هستند. آدم بزرگ حرف نمی‌زند و همیشه عمل می‌کند.

وی در مورد اینکه کریمی اعلام کرد به قربان زاده گفته استقلال مدیری می‌خواهد که سیر باشد، گفت: او کاملا درست می‌گوید. من هم آن زمان تا حدودی اطلاع داشتم که موضوعات به این شکل بوده است. فکر می‌کنم لودر قربان زاده از روی استقلال رد شد. الان توصیه من به عنوان یک عضو کوچک این خانواده این است که همه دندان روی جگر بگذارند. چه مسئولین باشگاه و چه اعضای کادرفنی، مته به خشخاش نگذارند. صبور باشند. غرور و کبر را کنار بگذارند تا دودش بیشتر به چشم هوادار نرود. همه باید سکوت کنند. سکوت تنها چیزی است که به استقلال کمک می‌کند.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10615

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها