رقابت هافبک‌های استقلال برای ترکیب اصلی! (عکس)

جدال دو هافبک استقلال برای تصاحب توپ صحنه جالبی در تمرین صدرنشین فوتبال ایران رقم زده است.

به گزارش دبل استار، استقلال یک‌بار دیگر در شرایطی ایده‌آل با وقفه فیفادی مواجه شد و این بار شاگردان نکونام پس از صدرنشینی قاطعانه در لیگ برتر باید تمرینات خود را بدون بازیکنان ملی پوش ادامه دهند.

پیروزی روحیه‌بخش استقلال برابر تراکتور با ترکیبی جدید و غیرمنتظره باعث شده تا در شروع مجدد لیگ برتر و دیدار این تیم برابر ذوب آهن، کار سختی در انتظار بازیکنانی باشد که می‌خواهند برای رسیدن به ترکیب اصلی، جواد نکونام را متقاعد کنند.

یکی از این بازیکنان سعید مهری است که برای رسیدن به ترکیب اصلی احتمالا رقیب جدی دیگری به جزء آرش رضاوند ندارد اما اعتماد بالای نکونام به آرش و البته بازی قابل قبول این بازیکن در هفته‌های گذشته کار مهری را سخت می‌کند.

رقابت برای بازی در پست هافبک بازیساز استقلال بین این دو بازیکن در تمرینات هم برقرار است و تصاویر منتشر شده از تمرین امروز آبی‌های پایتخت نشان از این دارد که رضاوند و مهری در از سرگیری تمرینات تیمشان برای بازی با ذوب‌آهن، رقابتی جدی بر سر صحنه‌های مختلف دارند و باید دید در بازگشت دوباره هیجان به لیگ برتر کدام یک از این دو بازیکن در ترکیب اصلی تیمش قرار می‌گیرد.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12280

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها