ترکیب استقلال مقابل هوادار مشخص شد

نفرات آغاز کننده بازی برای آبی پوشان پایتخت در دیدار با هوادار معرفی شدند.

به گزارش دبل استار، تیم فوتبال استقلال که در پنج دیدار اخیرش در لیگ برتر روند خوبی داشته و غیر از یک شکست برابر سپاهان، در چهار مسابقه دیگر مقابل صنعت نفت آبادان، ملوان انزلی، استقلال خوزستان و مس رفسنجان موفق به کسب پیروزی شده، امروز هم امیدوار است در جدال خانگی با هوادار تهران به برتری برسد و هم‌امتیاز با پرسپولیس شود.

آبی پوشان در شرایطی دیدار امروز مقابل هوادار تهران در چارچوب هفته ششم لیگ برتر را در ورزشگاه آزادی آغاز خواهند کرد که ترکیب آنها نسبت به بازی گذشته برابر مس رفسنجان هیچ تغییری نداشته است.

سید حسین حسینی پس از حضور در اردوی تیم ملی ایران، دوباره به دروازه استقلال بازگشته و مثل پنج بازی گذشته امروز هم از ابتدا برای آبی پوشان مقابل هوادار به میدان می‌رود.

ایمان سلیمی، روزبه چشمی و محمدحسین مرادمند، سه مدافع ثابت استقلال هستند که جواد نکونام بازهم به آنها اعتماد کرده و نمایش خوب این سه نفر موجب شده تا دوباره از ابتدا برابر هوادار بازی کنند.

کوین یامگا و جعفر سلمانی به ترتیب وینگ‌بک‌های راست و چپ استقلال مقابل هوادار هستند و جلوتر از آنها محمدزبیر نیک‌نفس و سعید مهری به‌عنوان هافبک‌های دفاعی بازی می‌کنند.

آرش رضاوند هافبک هجومی استقلال در این دیدار است و مهرداد محمدی پشت سر آرمان رمضانی در خط حمله آبی پوشان برابر هوادار بازی می‌کند.

جواد نکونام این ۱۱ بازیکن را در ترکیب استقلال مقابل هوادار قرار داده تا از ساعت ۱۸ امروز در ورزشگاه آزادی کار را آغاز کنند:

سید حسین حسینی، ایمان سلیمی، روزبه چشمی، محمدحسین مرادمند، کوین یامگا، جعفر سلمانی، محمدزبیر نیک‌نفس، سعید مهری، آرش رضاوند، مهرداد محمدی و آرمان رمضانی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11641

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها