زمان پرداختی بعدی استقلالی‌ها مشخص شد

زمان پرداختی بعدی به استقلالی‌ها دی ماه تعیین شده است، هرچند تلاش‌ها بر آن است که تا قبل از برگزاری دربی ۱۰۲ در تاریخ ۲۳ آذر ماه این موضوع محقق شود.

به گزارش دبل استار، تیم استقلال، صدرنشین رقابت‌های لیگ برتر در حالی به کار خود ادامه می‌دهد که بازیکنان این تیم تا به اینجای کار ۲۰ درصد از قراردادهای خود را دریافت کرده‌اند. این در حالی است که به نسبت تعداد هفته‌های برگزاری، میانگین دریافتی استقلالی‌ها از طرف باشگاه تا حدودی عقب‌تر از مقداری است که باید تا به امروز به بازیکنان این تیم پرداخت می‌شده و از این جهت حالا این گمانه زنی ایجاد شده است که زمان و مقدار پرداختی به استقلالی‌ها از سوی باشگاه چه زمانی خواهد بود.

زمان پرداختی بعدی به استقلالی‌ها دی ماه تعیین شده است، هرچند تلاش‌ها بر آن است که تا قبل از برگزاری دربی ۱۰۲ در تاریخ ۲۳ آذر ماه این موضوع محقق شده و از طرف باشگاه درصد دیگری از قراردادها به بازیکنان پرداخت شود. در این مورد شنیده می‌شود در بخش بعدی واریزی‌ها نیز، مقدار ۱۰ درصد دیگر از قرارداد بازیکنان و کادرفنی استقلال به آنها پرداخت خواهد شد. همچنین تلاش‌ها برای جذب یک اسپانسر دیگر برای استقلال ادامه دارد.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12563

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها