واکنش علی سامره به اظهارات سرمربی تراکتور

سرپرست استقلال می‌گوید که حرف‌های پاکو خمس غیر حرفه‌ای بود و دوره این حرف‌ها گذشته است.

به گزارش دبل استار،پاکو خمز سرمربی تراکتور در مصاحبه پیش از بازی استقلال گفت: اگر سوت داوران مشکوک نباشد ما بازی را می‌بریم که این اظهارات او با واکنش علی سامره سرپرست استقلال همراه شد.

سامره در این باره گفت: آقای پاکو خمز ظاهرا اشتباه فاحش بازی تراکتور و نساجی را فراموش کرده است. صحنه‌ای که جنجال بسیار زیادی به همراه داشت و با واکنش تند خیلی از اهالی فوتبال مواجه شد. ظاهرا ایشان کلا بازی‌های این فصل را ندیده چون اگر می‌دید حداقل قبل از بازی با استقلال این حرف‌ها را نمی‌زد. به زعم کارشناسان داوری ما جزو تیم‌هایی بوده‌ایم که امسال اشتباهات داوری زیادی علیه ما شده و حداقل چهار پنالتی برای ما گرفته نشد حتی اتفاق افتاده که بازیکن حریف را هم مقابل ما اخراج نکرده‌اند.

علی سامره اضافه کرد: اگر قرار باشد کسی این حرف را بزند اتفاقا ما هستیم آقای خمز نه باشگاه تراکتور که از پیشکسوتان داوری و از داوران گذشته لیگ در کادر مدیریت تیم خود استفاده کرده است. البته ما به این عزیزان احترام می‌گذاریم ولی بهتر بود همین دوستان نکاتی را که عرض کردم به آقای خمز یادآور می‌شدند.

علی سامره گفت: آقای وحید کاظمی از بهترین داوران لیگ برتر هستند و به نظر من آقای خمز اصلا ایشان را نمی‌شناسد. آقای نکونام هم در کنفرانس مطبوعاتی‌شان درباره آقای کاظمی صحبت کردند. من و مجموعه استقلال معتقدیم صحبت‌های آقای پاکو خمز غیر حرفه‌ای و نادرست است و ایشان باید متوجه باشد که دوره این کارها و این حرف‌ها گذشته است. حداقل وقتی این مصاحبه را می‌کردید یاد اشتباه فاحش داور در بازی‌های نساجی که به نفعتان شد می افتادید. امیدواریم همان طور که فدراسیون فوتبال نسبت به اظهارات آقای نکونام حساسیت به خرج دادند، به اظهارات آقای خمز هم فورا ورود کنند و همین امروز به آن واکنش نشان دهند چرا که این اتهامات می‌تواند باعث ایجاد حواشی شود.

سامره سرپرست استقلال در پایان درباره بازی تراکتور نیز گفت: این بازی خانگی ما است و امیدواریم هواداران استقلال مثل همیشه در کنار ما باشند و از تیمشان حمایت کنند.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12114

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها