شخصیت استقلال پاک شدنی نیست

پیشکسوت استقلال مدعی است شخصیت و تاریخ این باشگاه را هیچکس نمی‌تواند پاک کند.

به گزارش دبل استار، مهدی پاشازاده درباره وضعیت استقلال و پیروزی این تیم در هفته نخست مقابل صنعت نفت آبادان اظهار کرد: در این چند وقت اتفاقات خیلی زیادی در این تیم افتاد. من چند روز پیش هم گفتم استقلال همان استقلال است. مشکلات خودش را دارد اما شخصیت این تیم را کسی نمی‌تواند پاک کند. مهم این است که هواداران، باشگاه و کادرفنی پشت هم باشند و حمایت شوند. در این‌که مشکلات وجود دارد هیچ شکی نیست اما با حمایت همه با همین بازیکنان جوان و با هیچ چیز می‌شود موفق شد.

او ادامه داد: این باشگاه ریشه دارد و کسی فکرش را هم نمی‌کرد در هفته نخست چنین نتیجه‌ای گرفته شود. این همان انرژی مثبت هواداران است. من چند وقت پیش گفتم نفرین خوب نیست اما خدا لعنت کند کسانی را که باعث ناراحتی این هوادار می‌شوند. همه تیم‌ها قابل احترام هستند اما این چند وقت اتفاقات خوبی برای تیم نیفتاده است. خودم هم این تجربه را قبلا در استقلال داشتم و چنین بحران‌هایی را تجربه کردم. خیلی سخت بود اما به لطف حمایت این هوادار این باشگاه هیچ موقع نابود نشد. این مسائل روحی و روانی است اما همه بازی‌ها به این صورت هم نخواهد بود و حتما باید اتفاقات مثبتی در تیم رخ دهد.

بازیکن سابق استقلال اضافه کرد: تیم بعد از گل اول تحت فشار قرار گرفت و این نرمال است. در نیمه دوم کاملا هوشیارانه بازی کردند و این تخصص جواد نکونام است. استقلال توانست از ضد حملاتش استفاده لازم را ببرد. خیلی دیدگاه‌ها نسبت به تیم وجود دارد. من گفتم باید آگاه باشیم و اولین چیزی که تیم‌ می‌خواهد آرامش است. استقلال با بازیکن جوان هم می‌تواند نتیجه بگیرد. با این حال جذب ستاره حق مسلم هواداران است. طی این چند سال این باشگاه مدیرهای زیادی را عوض کرد و مشکلات زیادی برای تیم به وجود آوردند. استقلال زمان را از دست داده است.

او در پایان با بیان این‌که «با پرسپولیس کاری ندارد و آن‌ها هم حقشان این است که در آرامش باشند» عنوان کرد: حداقل به باشگاه ما هم آرامش بدهند. چقدر باید درگیر این مسائل باشیم. یا فوتبال را تعطیل کنیم یا آن را درست کنیم. من در تیم نیستم و نباید نظر فنی خاصی دهم اما این حق مسلم کادرفنی و باشگاه است که تحت شرایطی که امکان پذیر است، بازیکن خوب جذب کنند. مساله اقتدار، آرامش و امنیت تیم بسیار مهم است و از طرفی مساله مهم اتحاد هواداران است.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=9848

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها