استقلالِ بدون اسپانسر/ جبران یا تکرار یک اشتباه؟

بحث اسپانسر به مساله کلیدی برای فصل جدید باشگاه استقلال تبدیل شده است.

به گزارش دبل استار، استقلال سال گذشته فصل عجیبی را در بحث اسپانسر پشت سر گذراند و با روشن شدن برخی قضایا، در واقع استقلال یک فصل تمام برای همراه اول به طور رایگان تبلیغ کرده بود.

در فاصله یک روز تا شروع رسمی استقلال در فصل جدید لیگ برتر، همچنان خبرها حاکی این بود که توافقی از سوی مدیریت باشگاه و اسپانسر صورت نگرفته و قرار است آبی‌ها بدون طرح حامی مالی روی پیراهن، لیگ را آغاز کنند. هر چند این اتفاق نیفتاد اما بد نیست به بهانه همان شایعات نگاهی به اتفاقات مربوطه فصل قبل داشته باشیم.

در فصل گذشته مصطفی آجرلو با مدیران همراه اول به توافقاتی دست یافته بود و جلسات در این مورد بر سر رقم قرارداد ادامه داشت اما در همان اوایل فصل، آجرلو جای خود را به علی فتح الله زاده داد تا این پرونده ناتمام بماند. پس از روی کار آمدن فتح الله زاده، او قصد داشت تا بدون قرارداد رسمی با همراه اول، تبلیغ آن تا پایان فصل بر روی پیراهن استقلال بماند که این ترفند فتح الله زاده برای گرفتن پول راه به جایی نبرد و می‌توان گفت باشگاه در این مورد متحمل ضرر بسیاری شد.

با رفتن فتح الله زاده نیز حجت کریمی در اولین اقدامات خود سعی کرد با همراه اول جلسه‌ای برگزار کند تا از این طریق پولی به باشگاه تزریق شود و شاید از عللی که کریمی با اطمینان از ماندن محمد محبی و مهدی قایدی صحبت می‌کرد، همین جلسات بود اما در آخر از سوی همراه اول پولی به باشگاه نرسید و شرایط برای استقلال از آنچه که نباید وخیم تر شد تا دو مهره مهم این تیم جدا شوند.

سه مدیر سابق استقلال در بستن قرارداد با اسپانسری همراه اول یا رساندن پول به باشگاه ناموفق عمل کردند و بالاخره نوبت به علی خطیر رسیده و باید دید او در آخر چه خواهد کرد.

خطیر در اظهاراتش در خصوص جذب اسپانسر اینطور بیان کرده بود که تا رسیدن به توافق نهایی، هیچ چیز را علنی نخواهد کرد تا به طور رسمی از حامی مالی جدید استقلال رونمایی شود. در واقع برداشتی که از صحبت‌های خطیر می‌توان داشت این است که «بدون اسپانسر بودن بهتر از تبلیغات رایگان خواهد بود.»

راضیه شیروانی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=9859

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها