استقلال جدید در راه است

باشگاه استقلال، در نظر داردنشان قبلی باشگاه را تغییر دهد.

به گزارش دبل استار،تازگی و نو شدن همواره رسم پسندیده و ریشه داری بوده و هست. از گذشته تا به امروز، ایرانیان با هربار نو شدن سال و آغاز بهار، خود نیز نو می شوند.

از طرفی، کهنگی و قدمت نیز نشانه اصالت است. البته که عوامل دیگری هم در اثبات اصالت دخیل اند.

یکی از نشانه های اصالت برای یک تیم فوتبال قطعا نماد (لوگوی تیم) است. اولین چیزی که یک تیم را با آن می توان به یاد آورد.

تغییر در لوگوی باشگاه نیز در همه دنیا مرسوم است. به طور مثال باشگاه یوونتوس ایتالیا در سال ٢٠١٧ و برای چندمین بار اقدام به تغییر لوگوی این باشگاه کرد.

در آسیا نیز هستند تیم هایی که با تغییر نماد تیم، شکل تازه ای به خود می گیرند. الهلال عربستان از جمله تیم هایی است که در سال ٢٠٢٢ اقدام به تغییر لوگوی خود کرد.

این موضوع اما در ایران خیلی مرسوم نیست؛ به طوری که از طراحی لوگوی برخی تیم ها ٣٢ سال می گذرد. یکی از این تیم ها، تیم استقلال تهران است که به تازگی تصمیم به تغییر لوگوی این باشگاه ٧۸ ساله گرفته شده است.

در بیانیه این باشگاه آمده:« باشگاه استقلال، در نظر دارد در راستای بازنگری در برند باشگاه و استانداردسازی علامت تجاری متناسب با ریشه‌دارترین و پرافتخارین باشگاه ایران، نشان قبلی باشگاه را تغییر دهد.»

تغییر نماد باشگاه به خودی خود تصمیم بدی نیست، سوال اما اینجاست که کدام یک برای مدیران این تیم در اولویت است؛ نو نوار شدن لوگوی تیم یا حل مشکلات عدیده و جلوگیری از حذف دوباره از آسیا؟

 

منبع خبر : سحر صیدی بانی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11920

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها