خطیر:

صحبت‌های گل محمدی را نپسندیدم/افتخارات نکونام بالاتر از تمام لژیونرهاست

مدیرعامل استقلال می گوید که جواد نکونام از لحاظ سبقه بالاتر از تمام لژیونرهای فوتبال ایران است.

به گزارش دبل استار، علی خطیر، مدیرعامل باشگاه استقلال با حضور در برنامه ورزش و مردم، درخصوص مسائل مختلفی به صحبت پرداخت. بخش نخست گفتگوی او با پیمان یوسفی، درباره تنش ها و درگیری های رسانه‌ای میان سرخابی های پایتخت آغاز شد.

طی روزهای اخیر و پس از کاهش قرارداد بازیکنان استقلال و ثبت قرارداد گوستاوو بلانکو، مسئولین رسانه‌ای پرسپولیس با انتشار استوری های مختلف این موضوع را زیر سوال برده و اعلام کردند کسر قرارداد آبی‌ها جای تأمل دارد.

ضمن اینکه در نشست های خبری قبل و بعد از بازی های پرسپولیس و استقلال نیز درگیری های لفظی میان جواد نکونام و یحیی گل محمدی رخ داد که واکنش های زیادی را به دنبال داشت. مدیرعامل آبی های پایتخت نیز در این خصوص صحبت هایی را مطرح کرد که در زیر می خوانیم:

از همکارانم در استقلال خواستم وارد این موضوع نشوند

ما هم در مجموعه باشگاه استقلال درباره تنش های پیش آمده نگرانی را داریم. در این فضای دو قطبی که طی چند روز اخیر بین دو باشگاه استقلال و پرسپولیس شروع شده، ما شروع کننده نبوده‌ایم. من خیلی مراقبت کردم و از دوستان، بخش روابط عمومی، سرمربی و … خواهش کردم وارد این موضوع نشوند.

این کار زیبنده باشگاه پرسپولیس نبود

متأسفانه دوستان عزیزمان در باشگاه پرسپولیس عامدانه یا سهوی این داستان را آغاز کرده و به آن دامن زدند. نمونه اش، استوری گذاشتن های افراد مختلف در باشگاه پرسپولیس نسبت به اتفاقاتی بود که در استقلال رخ داده بود. در بحث کاهش قرارداد بازیکنان، آنها باشگاه استقلال را به کار خلاف و دروغ متهم کردند. این کار اصلا زیبنده باشگاه پرسپولیس نبود.

 

پس از آن سرمربی باشگاه پرسپولیس نیز در نشست خبری صحبت هایی را مطرح کرد که حداقل من نپسندیدم. هم یحیی گل‌محمدی از اسطوره های این فوتبال است و باید به او احترام گذاشته شود و هم در سمت دیگر جواد نکونام حضور دارد که بزرگترین و باسابقه ترین لژیونر فوتبال ایران است.

افتخارات نکونام بالاتر از تمام لژیونرهاست

با تمام موفقیت هایی که سردار آزمون و مهدی طارمی کسب کرده اند، هنوز به سبقه جواد نکونام نرسیده اند. اگر آن دوستان می‌گویند باید به یحیی گل‌محمدی احترام گذاشته شود که من نیز موافقم، در این سمت نیز باید بیشتر به نکونام احترام بگذارند. به هر حال هم در عرصه ملی و هم در عرصه بازیکنی و بازیگری و افتخاراتی که برای کشور کسب کرده، سبقه جواد نکونام به مراتب بالاتر است.

از جایی به بعد ناچار بودیم جواب بدهیم

من اصلا این فضا را نپسندیدم. اینکه بگوییم کس و ناکس اشک تمساح می‌ریزند، خب جواد نکونام آن کلمه را گفته بود. من خیلی تلاش کردم وارد این فضا نشویم و پاسخی ندهیم. ما در حد یک بیانیه ساده پاسخ دادیم. اجازه ندادیم کسی پست یا استوری منتشر کند یا مصاحبه ای کند چون می‌دانستم آخر این موضوع، اتفاقات خوبی رخ نمی‌دهد. ولی از جایی به بعد شما ناچاری جواب بدهی چون حق تیمت است.

بیشترین امتیازات نصیب پرسپولیس شده است

دوستان ما در باشگاه پرسپولیس و کسانی مانند مدیر رسانه‌ای، روابط عمومی و هیئت مدیره که حق صحبت دارند، باید کانالیزه حرف هایشان را بیان کنند. شما نمی توانید به تیم رقیب توهین و بی احترامی کنید. اگر احساس می کنید حقتان خورده شده، نهادهای قضایی فدراسیون فوتبال را برای همین کار گذاشته اند. خدا را شکر بیشترین اتفاقات و بیشترین امتیازات در سال‌های اخیر نصیب باشگاه شما شده است.

فضا را مسموم می کنند تا امتیاز بگیرند

به گواه خیلی از کارشناسان و دوستان در حوزه فوتبال، این شیوه و تکنیک باشگاه پرسپولیس است که بخواهند به این شیوه فضا را مسموم کنند تا امتیاز بگیرند. خواهش می کنم اجازه دهیم در یک فضای عادلانه، همه تیم ها با یکدیگر رقابت کنند.

استقلال هرگز شروع کننده نبوده است

این موضوع برنده ندارد و بازنده اش، فوتبال است. ولی شروع کننده این موضوع استقلال نبوده است. در فضای پینگ‌پنگی که بین تیم های رسانه‌ای اتفاق می افتد، استقلال هرگز شروع کننده نبوده است و تا جایی که امکان داشت، خویشتن داری کردیم ولی زمانی‌که فضا به سمت توهین، اتهام و افترا می رود، دیگر قابل سکوت نیست.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11991

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها