مربی تیم امید:

کیفیت کارمان را به ازبکستان نشان میدهیم

مربی تیم فوتبال امید کشورمان بازی پایانی این تیم در مرحله مقدماتی قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا مقابل ازبکستان را برای شاگردان عنایتی مهم و حیاتی دانست.

به گزارش دبل استار، محمد رجب‌زاده مربی تیم فوتبال امید کشورمان بعد از پیروزی ۳ بر صفر این تیم مقابل هنگ‌کنگ در مرحله مقدماتی و انتخابی جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا اظهار داشت: با اینکه به مسئول برگزاری مسابقه خیلی فشار آوردیم که زمین (ورزشگاه لوکوموتیو) را قبل از بازی آبیاری کنند، ولی متأسفانه این اتفاق نیفتاد و کیفیت زمین، شتاب توپ و شدت پاس خیلی پایین بود.

«قطعاً در بازی دوم و سوم عملکرد تیم خیلی بهتر از این خواهد بود»، وی با بیان این جمله افزود: در عین حال بازی دوم با افغانستان در همین ورزشگاه لوکوموتیو خواهد بود، اما بازی سوم با ازبکستان در ورزشگاه اصلی برگزار می‌شود که کیفیت بسیار بالایی دارد و نسبت به بازی هنگ‌کنگ در آنجا می‌توانیم بازی به مراتب بهتری انجام بدهیم.

مربی تیم فوتبال امید کشورمان همچنین خاطر نشان کرد: بازی سوم ما با ازبکستان بسیار حیاتی خواهد بود. تیم امید ازبکستان جزو سه تیم برتر دنیا از لحاظ حضور بازیکنان پای چپ در ترکیبش است. ازبکستان تیمی بسیار خلاق است و فوتبال را خیلی خوب دنبال می‌کند.

رجب‌زاده با یادآوری اینکه رتبه‌بندی ما با ازبکستان متفاوت است، تصریح کرد: در دوره‌های قبل تیم امید نتیجه خوبی نگرفته بود و در رده دوازدهم از لحاظ رتبه‌بندی قرار گرفتیم، ولی ازبکستان در رده دوم قرار دارد و اما ما اصلاً به این رتبه‌بندی کاری نداریم و کیفیت کارمان را به ازبکستان نشان خواهیم داد و نتیجه خوبی خواهیم گرفت.

 

 

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10550

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها