اقدام جدید رقیب برای بر هم زدن آرامش استقلال

ظاهراً فرار استقلال از مشکلات بزرگ باعث بر هم ریختن جو روانی اردوگاه رقیب شده است.

به گزارش دبل استار، بدون شک در تیم رقیب چیزهایی می‌گذرد که به هیچ عنوان مشخص نیست، در این تیم تصمیماتی گرفته می شود که تنها از عده ای از خود راضی بر می آید.

یکی از خنده دار ترین اتفاقات امروز فوتبال ایران شکایت تیم سرخ از استقلال بود آن هم به علتی که بدون شک این تیم خود باعث و بانی آن بوده است و حتی برای این مورد جریمه هم شده است.

قرمز زمانی که دیدند دست آنها به هیچ جا بند نیست به یکباره تصمیم به شکایت از استقلال گرفتند و حالا دست به پیش گرفتند که پس نیفتند بدون شک این شکایت راه به هیچ جا نخواهد برد.

تیم پیروزی تنها تیمی بود که در ابتدا قراردادهای با مبلغ بالا را با بازیکنان مختلف خود به امضا رساند و حتی مدیرعامل و برخی از بازیکنان این تیم نیز به این اتفاق اعتراف کردند.

اولین کسی که اعلام کرد قراردادش سقف تعیین شده را رد کرده است بیرانوند دروازه‌بان این تیم بود او حتی اعلام کرد که با عنوان هواداران متمول پول‌های زیادی به آنها داده شده است.

پس از آن درویش مدیرعامل قرمزها در برنامه زنده تلویزیونی اعلام کرد برای بستن قرارداد برخی از بازیکنان مجبور شدند بندهایی را قرار دهند و از عنوان‌هایی خارج از بندهای تعیین شده از طرف فدراسیون استفاده کنند.

حالا به یکباره مدیر روابط عمومی باشگاه پیروزی چند استوری قرار می‌دهد و پس از آن این باشگاه از استقلال شکایت می‌کند، اتفاقی که بدون شک یک هوچی‌گری دیگر از تیم رقیب است همواره اینگونه بوده است که این تیم و عواملش زمانی که می‌بینند در میدان کم می‌آورند دست به اقدامات خارج از عرف می‌زنند و می‌خواهند با هر شارلاتان بازی که هست به نتیجه برسند.

استقلال همواره نشان داده است به قوانینی که از طرف فدراسیون وضع می‌شود احترام می‌گذارد و آنها را رعایت می‌کند، آبی‌ها برای اینکه به مشکلاتی از قبیل کسر امتیاز بر نخورند مجبور به کم کردن مبلغ بازیکنان خود شدند اما در طرف مقابل تیم رقیب با دست باز دست به هر اقدامی می زند.

قرمزها زمانی که دیدند استقلال با وجود همه مشکلاتی که داشت نتایج بسیار خوبی را کسب کرد مانند همیشه عوامل خارج زمین خود را بسیج کرد تا باز هم مانع برتری آبی‌ها شود و این تیم را از موفقیت دور کند اما این بار شاگردان نکونام تمام نقشه‌های آنها را نقش بر آب خواهند کرد و بدون شک قرمزها در ادامه راه از استقلال عقب خواهند ماند.

بدون شک شکایت باشگاه پیروزی از استقلال تنها برای برهم زدن تمرکز آبی‌ها بوده است و هیچ دلیل عقلانی برای این اتفاق دیده نمی‌شود و این شکایت را به هیچ جا نخواهد برد و تنها رو سیاهی آن برای قرمزها و عوامل آن خواهد ماند.

منبع خبر : مهرداد یاراحمدی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11807

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها