اعتراض استقلال به رفتار کمیته انضباطی درقبال گلر و سرمربی پرسپولیس

باشگاه استقلال به رفتار کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال معترض شد.

به گزارش دبل استار، دربی ۱۰۲ با حواشی زیادی قبل و بعد از برگزاری این بازی به اتمام رسید با اینحال حواشی این مسابقه همچنان ادامه دارد.

بخشی از این حواشی مربوط به صحبت‌های سرمربیان و اعضای ۲ تیم پس از سوت پایان بازی است که باعث شد چند بیانیه و شکواییه در ساعات پایانی پنجشنبه شب صادر شود!

صحبت‌های یحیی گل‌محمدی سرمربی قرمزهای تهران در نشست خبری پس از این بازی و ادعای غیر مستقیم کمک‌های مهدی تاج به استقلال، موضوعیست که ناراحتی و نارضایتی این باشگاه را در پی داشته است.

گل محمدی در این نشست اعلام کرد رفاقت دیرین و صمیمی علی خطیر با مهدی تاج نباید باعث ضایع شدن حق یک تیم دیگر شود. این درحالیست که مدتی پیش برای جواد نکونام به خاطر صحبت در مورد داوری، دستور موقت محرومیت صادر شد.

باشگاه استقلال معتقد است که اعضای تیم پرسپولیس برای دومین بار علیه ارکان فدراسیون فوتبال صحبت می‌کنند و پیش از این نیز علیرضا بیرانوند علیه مسئولان فدراسیون فوتبال و مهدی تاج صحبت کرده بود اما نه تنها برای این بازیکن بلکه درمورد سرمربی پرسپولیس هم کمیته انضباطی واکنشی نشان نداده است.

باید دید که آیا استقلال در این مورد شکایتی مکتوب را به فدراسیون ارسال خواهد کرد یا مدیران باشگاه به بیان اعتراض شفاهی خودشان اکتفا می‌کنند.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=13029

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها