پیش بازی گل گهر - استقلال:

آبی‌ها صدر را از دست نمی‌دهند

آبی های سیرجانی حریف بعدی شاگردان جواد نکونام هستند.

به گزارش دبل استار، در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران فردا دیدارها آغاز خواهد شد و در مهم‌ترین بازی استقلال رده اولی به مصاف گل گهر سیرجان خواهد رفت.
این دیدار برای آبی‌ها بسیار پر اهمیت خواهد بود برد در این دیدار می‌تواند آبی‌ها را تا مقدار زیادی به قهرمانی در نیم فصل امیدوار کند و آبی ها با انرژی بیشتری برای نیم فصل دوم بجنگند.
دیدار فردای گل گهر و استقلال جنگ میان تیم‌ صدر جدول و میان جدول خواهد بود آبی‌ها با برد در برابر فردا جایگاه خود را در ساعت تثبیت خواهند کرد گل گهری‌ها در صورت کسب امتیاز می توانند جایگاه خود را بهبود ببخشند.
استقلال در این فصل با مشکلات زیادی دست به گریبان بوده و علاوه بر مشکلات ابتدایی که داشت و توانست آنها را شکست دهد حالا باید در چند جناح و با چند دشمن بجنگد، هرچند که تا اینجای کار نکونام و استقلال توانستند همه آنهایی را که می‌خواستند او و تیمش نتیجه بگیرند را شکست دهند اما آنها باز هم دست از تلاش برنمی‌دارند هر روز حاشیه جدید برای تیم می‌سازند.
دیدار فردای استقلال برای نکونام و تیمش اهمیت بالایی برخوردار است آنها می‌توانند با شکست گل گهر بار دیگر به همه ثابت کنند که استقلال اسیر چنگال این حاشیه سازان نخواهد شد و به آرامش کامل به روند موفقیت آمیز خود ادامه خواهد داد.
استقلال و تنها یک باخت
استقلال و گل گهر تاکنون ۱۰ بار در برابر یکدیگر و میدان رفتند که ۹ بازی در لیگ برتر و یک بازی در جام حذفی بوده است آبی‌ها در برابر تیم گل گهر همیشه برنده بودند و تنها یک بار در مقابل این تیم شکست خوردند.
یکی از نکات مهم و جالب توجه درباره این دیدار این است که این دو تیم هیچگاه در برابر یکدیگر به تساوی نرسیدند و همیشه یک تیم برنده میدان شده است آبی‌ها با تعداد بردی که داشتند امید بسیار زیادی دارند که در بازی فردا نیز بتوانند تیم سیرجانی را با شکست بدرقه کنند.
جایگاه دو تیم در جدول
استقلال با انجام ۱۳ بازی ۸ برد، ۴ مساوی و تنها یک شکست را متحمل شده است و با ۲۸ امتیاز در صدر جدول قرار دارد آبی‌ها در این تعداد بازی ۲۰ گل زده ۷ گل خورده را در کارنامه‌دارند.
در طرف مقابل گل گهری‌ها با انجام ۱۲ بازی یک بازی کمتر نسبت به استقلال دارند و با کسب ۱۸ امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی قرار دارند آنها ۱۲ بازی ۴ برد ۶ مساوی و دو شکست را تجربه کردند.
دیدار دو تیم گل گهر و استقلال فردا سوم دی ماه از ساعت ۱۵:۰۰ در ورزشگاه خانگی تیم سیرجانی آغاز خواهد شد باید دید در این دیدار چه نتیجه‌ای رقم خواهد خورد.

 

نویسنده خبر : مهرداد یاراحمدی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=13186

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها