پیراهن روزبه به جیمی جامپ استقلالی رسید

پسر هوادار صاحب پیراهن کاپیتان دوم استقلال شد.

به گزارش دبل استار، شب گذشته تیم فوتبال استقلال یک برد ارزشمند و تاریخی را رقم زد. در حالی که آبی‌ها دو گل از هوادار عقب بودند، به بازی برگشتند و با سه گل حریف خود را بدرقه کردند.

گل‌های استقلال در حالی به ثمر رسید که مهرداد محمدی در هر سه گل این تیم نقش داشت و به نوعی مهره کلیدی این پیروزی بود. پس از مهرداد محمدی این روزبه چشمی بود که با عملکرد بی‌نظیر خود نقش موثری در نمایش شب قبل داشت.

پس از پایان بازی، در حالی که بازیکنان قصد ترک زمین را داشتند، گویا جیمی جامپ استقلالی وارد زمین شده و خود را به روزبه چشمی رسانده بود اما تفاوتی که این جیمی جامپ با نفرات قبلی داشت این بود که صاحب پیراهن کاپیتان دوم استقلال شد و این لحظه توسط لنز دوربین عکاسان حاضر ورزشگاه شکار شد.

در تمامی موارد، به محض ورود یکی از هواداران به زمین نیروی حفاظتی در ورزشگاه فرد وارد شده به زمین را به بیرون از ورزشگاه منتقل می‌کند اما ماجرای این پسر متفاوت بود و او اگرچه توسط نیروهای حفاظت به بیرون رفت ولی صاحب هدیه‌ای با ارزش شد که شاید چنین موقعیت‌هایی برای هر کسی پیش نیاید.

در واقع پس از بانوانی که در این دیدار حضور داشتند، پسری که در پایان مسابقه خود را به زمین بازی رساند و پیراهن روزبه چشمی را هدیه گرفت، دومین نفری باشد که این شب یکی از به

یاد ماندنی ترین شب‌های هواداری اش برای استقلال باشد.

 

منبع خبر : راضیه شیروانی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11683

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها