هفته هفتم لیگ برتر؛

استقلال از مس طلا می‌سازد یا در رفسنجان زمین گیر می‌شود؟

تیم‌های مس رفسنجان و استقلال برگزارکننده دیداری مهم و مهیج خواهند بود.

به گزارش دبل استار، تیم‌های مس رفسنجان و استقلال در چارچوب هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران ساعت ۱۷:۴۵ فردا در ورزشگاه شماره دو شهدای مس به مصاف هم خواهند رفت چون بخشی از زمین چمن ورزشگاه شماره یک که مدت زیادی از تأسیس آن نمی‌گذرد فروکش کرده است و از سویی دیگر این ورزشگاه هنوز چمن پرتراکم و استاندارد ندارد، گیت‌های ورودی‌اش به سامانه بلیت فروشی متصل نیست و پیست تارتان آن کامل پهن نشده است.

دو تیم در حالی مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند که شرایط نسبتاً یکسانی نداشته‌اند ولی هر دو تیم زمان زیادی است که بازی رسمی نداشته‌اند و در این میان زمان دوری استقلال از مسابقه رسمی بیشتر بوده است.

شاگردان جواد نکونام در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر روز ۶ شهریور میزبان استقلال خوزستان بودند و با تک گل مهرداد محمدی برنده شدند. پس از این بازی دیدار هفته پنجم با پرسپولیس به خاطر حضور چند بازیکن زیر ۲۳ سال و بزرگسال استقلال در تیم امید، لغو شد و بازی‌های هفته ششم هم برای کلیه تیم‌ها  برگزار نشد تا آبی‌پوشان بعد از ۴۰ روز در میدان مسابقه حاضر شوند.

مس رفسنجان پنج‌شنبه ۳۰ شهریور میزبان آلومینیوم اراک بود و ۲ بر صفر برنده شد. شاگردان ساکت الهامی بعد از ۱۶ روز در زمین حاضر می‌شوند. این تیم تنها یک بازی را با پیروزی پشت سر گذاشته و با ۵ امتیاز از ۵ بازی در رده یازدهم جدول رده‌بندی است. در مقابل استقلال با یک بازی کمتر و ۹ امتیاز در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی است.

حواشی بیش از اندازه تیم استقلال که بیشتر در مشکلات مالی بود باعث شده بود تا رابطه جواد نکونام سرمربی آبی‌پوشان و علی خطیر مدیرعامل باشگاه که به جای حجت کریمی آمده بود، دوستانه به نظر نرسد. هفته قبل با وساطت علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی و در ادامه با حضور تنی چند از پیشکسوتان با سابقه تیم سوء تفاهمات دو طرف برطرف شد و آنها رابطه دوستانه‌ای پیدا کرده‌اند. ضمن اینکه با عقد قرارداد با اسپانسر جدید بخشی از مطالبات بازیکنان و کادرفنی پرداخت شده و این مضوع باعث شده تا استقلال در شرایط روحی خوبی عازم رفسنجان شود تا بتواند با کسب نتیجه‌ای مطلوب کماکان در کورس قهرمانی بماند.

از سویی دیگر تیم میزبان مسابقه فردا چه از لحاظ فلسفه فوتبالی و چه از لحاظ نفرات شباهت چندانی به تیم فصل گذشته ندارد. سرمربی تیم مس تیمش را در هفته‌های گذشته با سه دفاع راهی میدان کرده که همین نفرات خط دفاعی هم بارها دستخوش تغییرات شده‌اند. مس در آخرین بازی‌‌اش توانست نخستین برد فصلش را در رفسنجان جشن بگیرد و البته تفکرات الهامی به مرور در این تیم جا خواهد افتاد. تیم یازدهم جدول همه تلاش خود را می‌کند تا در خانه بازنده نباشد و امتیاز کامل بگیرد تا بتواند خود را به نیمه بالای جدول برساند.

دو تیم تا به حال ۶ بار با هم رودررو شده‌اند که ۴ بازی را استقلال برده و ۲ بازی با تساوی به پایان رسیده است. باید دید مس دومین پیروزی این فصل خود را جشن می‌گیرد  ی استقلال به چهارمین برتری‌اش خواهد رسید.

 

 

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11239

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها