استقلال به مدد بازیکن فرانسوی نیمه اول را برد

تیم فوتبال استقلال که در هفته نهم مهمان نماینده قزوین است نیمه اول دیدار برابر شمش آذر را در شرایطی با برتری به پایان برد که بخش عمده ای از زمان بازی در اختیار تیم میزبان بود.

به گزارش دبل استار،دیدار تیم های فوتبال شمس آذر قزوین و استقلال تهران در هفته نهم لیگ بیست و سوم از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه امروز پنجشنبه در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین آغاز شد که نیمه اول این دیدار با برتری یک بر صفر شاگردان جواد نکونام به پایان رسید. کوین یامگا در دقیقه ۲۵ از روی نقطه پنالتی برای استقلال گل زد.

ترکیب استقلال

آبی پوشان تهرانی در این دیدار با سیدحسین حسینی، ایمان سلیمی، روزبه چشمی ، آرمین سهرابیان، ابولفضل جلالی، مهدی مهدی‌پور ، سعید مهری، آرش رضاوند، مهرداد محمدی، آرمان رمضانی و کوین یامگا به میدان رفتند که کمترین تغییر را نسبت به دیدار قبل داشتند و سلیمی جایگزین مرادمند محروم شد.

شمس آذر با انگیزه ای مضاعف

شاگردان سعید دقیقی که از امتیاز میزبانی و حمایت تماشاگران برخوردار بودند از همان ابتدا روند هجومی داشتند و حملات پرتعدادی را هم روی دروازه استقلال پی ریزی کردند اما در زدن ضربات آخر دقت کافی را نداشتند و با وجود داشتن موقعیت های بیشتر اما در گلزنی ناکام ماندند.

یک فرانسوی برای گل همه کار کرد

کوین یامگا که در سالهای حضورش در استقلال یک مهره تاثیرگذار بوده است، در دقیقه ۲۳ این بازی داخل محوطه جریمه سرنگون شد که یاسر همرنگ اعلام ضربه پنالتی کرد و این بازیکن فرانسوی خودش توپ را به گل تبدیل کرد تا استقلال در دقیقه ۲۵ از میزبانش یک بر صفر پیش بیفتد.

موقعیت سوزی شاگردان دقیقی

شمس آذر که بخش عمده زمان نیمه اول را در اختیار داشت و صاحب توپ و میدان بود، چندین موقعیت خطرناک را روی دروازه سیدحسین حسینی ایجاد کرد اما با وجود این برتری نتوانست دروازه آبی های تهران را باز کند تا نیمه اول را با شکست یک بر صفر به پایان برساند.

 

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11970

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها