گلایه نکونام از حضور بازیکنانش در تیم امید

جواد نکونام با دعوت یک بازیکن دیگر استقلال به تیم ملی تعداد زیادی از بازیکنانش را در تعطیلی لیگ در اختیار ندارد.

به گزارش دبل استار، سرمربی استقلال از مدت‌ها قبل نسبت به حضور بازیکنانش در تیم ملی بزرگسالان و تیم امید گلایه‌مند بود. او حتی یکی دو بار در این خصوص به اظهارنظر پرداخت و اعلام کرد که اگر لازم باشد با تیم امید همکاری نخواهد کرد.

حالادر شرایطی که اکثر تیم‌های لیگ برتری مشغول آماده سازی خود برای بازگشت به مسابقات هستند، استقلال شرایط نامشخصی دارد و تمرینات این تیم از روز گذشته با غایبان بسیار زیاد برگزار می‌شود.

روزبه چشمی و محمدحسین مرادمند دو بازیکنی بودند که در اردوی تیم ملی بزرگسالان بودند. همچنین محمدرضا خالدآبادی و سامان تورانیان نیز همراه با امیدهای فوتبال به ازبکستان سفر کردند. در چنین شرایطی مصدومیت رامین رضاییان باعث شد تا امیر قلعه نویی از صالح حردانی برای حضور در اردو دعوت کند و این بازیکن نیز از فردا در تمرین استقلال حاضر نمی‌شود.

در کنار این مساله طبق برنامه از قبل مشخص شده قرار است سیدحسین حسینی و ارسلان مطهری نیز ۲۲ شهریور ماه همراه با تیم امید راهی هانگژو شوند و یار کمکی این تیم در بازی‌های آسیایی باشند.

غیبت ستاره‌های پرتعداد استقلال در تمرینات برای حضور در اردوی تیم ملی بزرگسالان و بعد از آن تیم امید بی‌شک مساله‌ای رضایت‌بخش برای جواد نکونام نیست.

اگرچه زمان برگزاری دیدار استقلال مقابل پرسپولیس در هفته پنجم هنوز به طور دقیق مشخص نیست و احتمالا تا زمان حضور این نفرات در اردوی امیدها و بزرگسالان، آبی پوشان مسابقه‌ای نخواهند داشت، اما بدون تردید غیبت بازیکنان در تمرینات برای نکونام جالب نیست و شاید حتی در روزهای آینده شاهد واکنش او نیز در این خصوص باشیم.

استقلال به غیر از بازیکنانی که به دلیل حضور در اردوهای امید و تیم ملی در اختیار ندارد، چند مصدوم نیز دارد؛ آرمین سهرابیان مهم ترین مصدوم آبی‌پوشان است که مراحل درمانی را طی می‌کند و جای خالی او نیز در استقلال احساس خواهد شد.


 

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10608

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها