مصدومیت بد موقع مدافع آبی‌ها؛

چالش جدید نکونام با غیبت دو ماهه مرادمند

یکی از بدترین اتفاقات دیدار استقلال و تراکتور برای جواد نکونام مصدومیت محمد حسین مرادمند بود.

به گزارش دبل استار، در دیدار استقلال و تراکتور یکی از تلخ ترین اتفاقات برای نکونام و تیمش رقم خورد و مدافع قدرتمند این تیم با مصدومیت از زمین بازی خارج شد.

حالا پس از انجام آزمایشات معلوم شد که این مدافع دو ماه از میادین دور خواهد بود و نمی تواند به استقلال کمک کند با مشخص شدن این موضوع حالا باید دید نکونام چگونه با این چالش مواجه خواهد شد.

مرادمند از ابتدای فصل در ترکیب اصلی استقلال بوده است و با مصدومیت او حالا مشخص نیست که حالا چه تصمیمی برای این پست حساس گرفته خواهد شد.

با توجه به سیستم سه دفاعه ای که نکونام برای استقلال در نظر گرفته است و با آن به میدان می رود نبود مرادمند مشکلی بزرگ خواهد بود هر چند که با حضور چشمی و دیگر مدافعان می توان تا حدی این مشکل را حل کرد اما باز هم نبود این مدافع آبی ها را با چالش مواجه می کند.

حالا باید دید کادر فنی استقلال چه بازیکنی را جایگزین مرادمند خواهد کرد و چگونه با این مشکل کنار خواهد آمد هرچند که نکونام می تواند از بازیکنانی مانند ابوالفضل جلالی، ایمان سلیمی و جعفر سلمانی و مخصوصا روزبه چشمی استفاده کند.

در دیدار های بعدی که در برابر ذوب آهن و فولاد برگزار خواهد شد می توان از بازیکنان دیگر در خط دفاع استفاده کرد اما در دربی نبود مرادمند به خوبی حس خواهد شد.

تجربه مرادمند در دربی بسیار برای استقلال حائز اهمیت خواهد بود و او می‌تواند برای تیم بسیار تاثیر گذار باشد با این همه به نظر می رسد نکونام نمی تواند از مرادمند استفاده کند و باید دید از کدام مدافع خود در ادامه بازی ها و همچنین دربی استفاده خواهد کرد.

 

منبع خبر : مهرداد یاراحمدی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12186

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها