۶ امتیاز در حساب همه مدعیان جز ایران!

در میان تیم های مدعی و قدرتمند فوتبال آسیا که صدرنشین گروه های مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی هستند، تنها تیم ملی ایران است که نتوانسته دو دیدار ابتدایی خود را با برد به پایان برساند.

به گزارش دبل استار، رقابت تیم‌های آسیایی برای صعود به جام جهانی ۲۰۲۶ آغاز شده است و ۳۶ تیم در ۹ گروه ۴ تیمی ماراتن خود را آغاز کردند. این مرحله از مسابقات به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد و ۲ تیم اول هر گروه راهی مرحله بعدی خواهند شد. تاکنون هر تیم دو بازی انجام داده است و تا حدی عیار تیم‌ها مشخص شده است.

تیم ملی فوتبال ایران در مسابقه اول خود با نتیجه ۴ بر صفر از سد هنگ کنگ گذشت و در بازی دو مقابل ازبکستان با نتیجه ۲ به ۲ متوقف شد.

همه ۶ امتیاز به جز ایران

از بین تیم‌هایی که در این ۹ گروه صدرنشین هستند تنها تیمی که نتوانسته است هر دو دیدار خود را با پیروزی پشت سر بگذارد تیم ملی فوتبال ایران است. تیم‌های قطر، ژاپن، کره جنوبی، مالزی، عراق، عربستان، امارات و استرالیا با پیروزی در هر دو مسابقه و کسب ۶ امتیاز صدرنشینان گروه‌های ۹ گانه هستند. تیم ملی فوتبال ایران که صدرنشین گروه C است یک برد و یک تساوی به ثبت رسانده است.

بهترین عملکرد تهاجمی

تیم ملی فوتبال قطر با ۱۱ گل زده، ژاپن با ۱۰ گل زده و کره جنوبی و استرالیا با ۸ گل زده بهترین عملکرد تهاجمی را در بین تیم‌های صدرنشین دارند. تیم مالزی هم با ۵ گل زده ضعیف‌ترین عملکرد تهاجمی را بین تیم‌های صدرنشین ثبت کرده است. تیم‌های ملی ایران، عراق، عربستان و امارات هم در دو مسابقه اخیر خود ۶ گل به ثمر رساندند.

بهترین عملکرد دفاعی

تیم‌های ژاپن، کره جنوبی، عربستان، امارات و استرالیا در هر دو بازی خود موفق به ثبت کلین شیت شده اند و بهترین عملکرد دفاعی را داشتند. مالزی با ۳ گل خورده و ایران با ۲ گل خورده هم ضعیف‌ترین عملکرد دفاعی را میان تیم‌های صدرنشین به خود اختصاص دادند.

تفاضل گل

تیم مالزی با تفاضل گل مثبت ۲ و ایران با تفاضل گل مثبت ۴ کمترین تفاضل گل را میان تیم‌های صدرنشین به خود اختصاص داده اند و قطر و ژاپن هم با تفاضل گل مثبت ۱۰ بهترین عملکرد را از این بابت داشتند.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12458

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها