عملکرد خوب آچار فرانسه جدید استقلال در پست غیرتخصصی

صالح حردانی کاملا به حضور در پست فول بک راست در سیستم سه دفاعه عادت کرده است.

به گزارش دبل استار، همه چیز از دیدار با فولاد آغاز گردید. مصدومیت ایمان سلیمی باعث تعویض او از زمین بازی شد. آبی‌ها محمدحسین مرادمند را نیز از قبل در اختیار نداشتند و نبود مدافع تخصصی روی نیمکت استقلال سبب شد تا جواد نکونام تصمیم غیرمنتظره‌ای را برای انتخاب بازیکن جانشین بگیرد.

او حردانی را به عنوان فول بک راست در سیستم سه دفاعه به کار گرفت. شاید حضور صالح کوتاه قامت برای این بخش از زمین تصمیمی پر از ریسک به نظر برسد، ولی کادرفنی استقلال این خطر را به جان خرید و حردانی نیز توانست به خوبی از پس وظایفش برای بازی در این بخش از زمین بربیاید.

با طولانی‌تر شدن مصدومیت مرادمند و سلیمی، استقلالی‌ها پیش از دربی پایتخت مهره دیگری برای حضور در خط دفاعی نداشتند و به ناچار از حردانی در همان پست فول بک راست استفاده کردند. او مقابل پرسپولیس بسیار خوب و موثر ظاهر شد و عملکردی فراتر از حد انتظار داشت.

نکونام که از حضور صالح در پست فول بک راست رضایت داشت، در بازی‌های بعدی برابر نساجی و گل گهر نیز از این بازیکن به عنوان جانشین ایمان سلیمی استفاده کند و اتفاقا این بازیکن به خوبی توانسته است وظایف محوله را انجام دهد به نحوی که آبی‌ها غیبت دو مدافع اصلی خود را کمتر حس کرده‌اند.

در روزگاری که روزبه چشمی همواره حکم آچار فرانسه مربیان استقلال را داشت، باید گفت که حالا صالح حردانی در روزگار قحطی مدافع در استقلال، به مدد نکونام آمده است.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=13238

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها