هشدار برای زلاتان/ عوض نشی، تعویض می‌شی

آرمان رمضانی در اولین بازی فصل نتوانست از فرصت حضور در زمین آنطور که باید استفاده کند.

به گزارش دبل استار، آرمان رمضانی یکی از بازیکنانی است که در فصل نقل و انتقالات، کادر فنی استقلال اعلام عدم نیاز به این بازیکن کرده بود اما به دلیل کمبود نفرات و جذب نشدن بازیکنان مد نظر جواد نکونام، او دوباره به لیست استقلال بازگشت.

در دیدار هفته نخست فصل بیست و سوم لیگ برتر، استقلال مهمان صنعت نفت در آبادان بود. مصافی که به دلیل گرما و شرجی زیاد شرایط دو تیم را برای بازی دشوار کرده بود. استقلال در این بازی موفق شد با ثبت سه گل میزبان را در خانه مغلوب کرده و با دست پر به تهران بازگردد. در نیمه دوم این بازی جواد نکونام تعویض هایی انجام داد که یکی از آنها آرمان رمضانی بود. بازیکنی که از مقابل درب خروج باشگاه دوباره به لیست نفرات استقلال بازگشت و به نحوی شانس مجددی به این مهاجم بلند قامت آبی‌پوش داده شد.

رمضانی نزدیک به سه سال است که پیراهن آبی را به تن کرده و علی‌رغم اینکه پای ثابت ترکیب هیچ یک از  سه مربی سابق نبوده اما با هر بار حضور در زمین بازی، تمام توان خود را به کار گرفته و در مواقع حساس گل‌های سه امتیازی و حتی قهرمانی به ثمر رسانده است.
در بازی با صنعت نفت اما آرمان رمضانی به دور از آمادگی همیشگی خود ظاهر شد تا در یک موقعیت خوب فرصت طلایی به دست آمده را به گل تبدیل نکند و در همین ابتدای فصل یکی از کوپن های او سوخت شود.

شاید یکی از دلایلی که رمضانی در دقایق حضور خود آنطور که باید ظاهر نشد، عدم تمرکز کافی و آمادگی بدنی بود که در پیش فصل صرف رفت و آمد به باشگاه برای فسخ قرارداد شد. مسئله ای که در استقلال به یک روند عادی تبدیل شده و بحث‌های زیادی بر سر قرارداد بازیکنان این تیم وجود دارد.
گذشته از این ماجرا، حالا آرمان رمضانی باز هم این فصل را برای استقلال به میدان خواهد رفت و می‌داند که چنین فرصتی همیشه به او داده نخواهد شد. شاید فصل بیست و سوم بهترین موقعیت برای مهاجم آبی‌پوش باشد تا بیشترین بهره را از آن برده و خود را به ترکیب اصلی جواد نکونام رسانده و باز هم پایش به گلزنی باز شود.

 

منبع خبر : راضیه شیروانی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=9904

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها