تیمی که نکوست از جوادش پیداست

استقلال تهران شروعی خوب با جواد نکونام در لیگ بیست و سوم رقم زد.

به گزارش دبل استار، هفته اول لیگ برتر فوتبال ایران چهارشنبه و پنجشنبه پیگیری شد و استقلال با جواد نکونام موفق شد با نتیجه پرگل سه بر صفر حریفش را در خانه مغلوب کند.

* جواد از لالیگا تا استقلال
جواد نکونام یکی از با سابقه ترین فوتبالیست های ایران یکی از بازیکنان خوب و قابل ستایش فوتبال ایران است و حالا پا در عرصه بزرگ سرمربی گری گذاشته است.
سرمربی گری جواد با حضور در کنار کی‌روش شروع شد و حضور به عنوان دستیار در کنار این سرمربی توانا دانش فنی وی را اضافه کرد.
پس از آن جواد در فولاد عملکرد قابل قبولی داشت و موفق شد با این تیم عنوان های خوبی را بدست آورد و تجربه های خود را در لیگ برتر و حتی آسیا اضافه کند.
حالا جواد نکونام سکان کشتی آبی استقلال را بر عهده دارد و بدون شک با رویاهای بزرگی پا در این راه گذاشته است، راهی که می تواند برای او و هواداران استقلال بسیار شیرین باشد.

* اولین گام سخت‌ترین گام
بدون شک اولین دیدار برای همه سرمربی‌هایی که فصل اول خود را در یک تیم سپری می‌کنند دیداری سخت و نفس گیر خواهد بود.
اولین دیدار برای همه سرمربی‌های جدید در یک تیم، دیداری است که می‌توانند عیار خود را مشخص کنند و یک فصل را برای خود و هواداران تیمی که هدایت آن را بر عهده دارند را بسازند.
نکونام با برتری سه بر صفر در دیدار خارج از خانه نشان داد که به خوبی می‌تواند جو استقلال را کنترل کند و بازیکنان را تحت نظر داشته باشد.
نکونام در اولین دیدار خود تیم تقریباً ناهماهنگی را در اختیار داشت، بازیکنان هماهنگی لازم را نداشتند و فقط چند جلسه تمرین را در کنار هم تجربه کرده بودند.

* شناخت نکونام از بازیکنان
نکونام موفق شد با به کارگیری دقیق و به جا از بازیکنان بهترین عملکرد را از آن‌ها دریافت کند، عملکرد قابل قبول همه بازیکنان نشان از انگیزه‌ای دارد که نکونام به تیم تزریق کرده است.
نکونام با بیش از یک ماه فعالیت در استقلال به همه بازیکنان خود تسلط دارد و بازی های آن ها را به خوبی تحت نظر دارد، نکونام در این دیدار از بازیکنانی مانند حردانی، رضاوند و جوانان تیم به خوبی استفاده کرد.
میدان دادن به جوان ها یکی از کارهای خیلی خوب نکونام است که اگر چه ممکن است چند دیداری برای رسیدن به نتیجه دلخواه زمان لازم باشد اما با هماهنگی جوانان بدون شک استقلال غیر قابل کنترل خواهد شد و هیچ حریفی در مقابل تیم نکونام احساس آرامش نخواهد داشت.

* هواداران امیدوار به سرمربی
دیدار اول استقلال نور پررنگی را برای همه هواداران روشن کرد، حالا هواداران استقلال این امید را دارند که باز هم با یکی از بازیکنان سابق و با تعصب خود که در کسوت سرمربی پا در میدان نبرد گذاشته است قهرمانی در لیگ برتر را بدست آوردند.
بدون شک نکونام برای کسب نتیجه در استقلال توانایی‌های فنی و قابلیت‌های فردی لازم را دارد او تلاش می‌کند بار دیگر استقلال به جایگاه واقعی برسد و قهرمانی با پاک‌ترین شکل ممکن را بدست آورد.
نکونام کاریزما لازم برای به دست آوردن موفقیت‌ های زیاد در استقلال را دارد و هواداران بدون شک با حمایت‌های همه جانبه خود شرایط را برای سرمربی تیم فراهم خواهند کرد.

منبع خبر : مهرداد یاراحمدی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=9903

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها