خودبزرگتر بینی بیرو، صدای پیشکسوتان هم در آورد

صحبت های علیرضا بیرانوند در برنامه فوتبال برتر آخرین مورد از حاشيه های بسیار زیاد این بازیکن در چند مدت اخیر بوده است.

به گزارش دبل استار،صحبت های علیرضا بیرانوند در برنامه فوتبال برتر آخرین مورد از حاشیه های بسیار زیاد این بازیکن در چند مدت اخیر بوده است. بیرانوند در بخشی از صحبت‌هایش درباره ماجرای انتقال به استقلال از پیشکسوتان و هواداران پرسپولیس انتقاد کرد. او که اصرار داشت بگوید همان زمان هم دلش با پرسپولیس بوده و از سر لجبازی آن کار را کرده و درباره گلایه بعضی از پیشکسوتان که منظور او علی پروین که آن زمان گفته بود که بگذارند بیرانوند از پرسپولیس برود، گفت:دوست نداشتم پیشکسوتی که بین پرسپولیسی‌ها محبوب است بیاید بگوید اگر بیرانوند می‌خواهد برود خب برود! مگر بیرانوند برای پرسپولیس کم افتخار کسب کرده که اینطور درباره بیرانوند حرف می‌زنید؟ مگر بازیکن شش ماهه هستم که می‌گویید اگر دلش با تیم نیست برود؟»

بیرانوند قبلا هم چند سال پیش بعد از یک بازی که شکست خوردند و با اعتراضات هواداران مواجه شد در مصاحبه بعد بازی گفت: شما هواداری که بعد از ده سال قهرمانی را در خواب هم نمی دیدی، اکنون به ما می‌گویید، که بی غیرتیم. بیرانوند با این مصاحبه که علیه اسطوره باشگاه پرسپولیس یعنی علی پروین انجام داد، باعث شد که پیشکسوتان پرسپولیس و شاگردان سابق پروین هم بسیار ناراحت شوند و حسابی علیه او جبهه بگیرند.

مرتضی فنونی زاده در مصاحبه ای که بعد از بازی پیشکسوتان پرسپولیس انجام داده بود به بیرانوند انتقاد کرد و گفت اگر چه از نظر فنی خوب، اما از نظر اخلاقی صفر است و حتی مدعی شد این بازیکن قبل از بازی با النصر مصدوم نبوده و خبرهایی که در این باره منتشر شده صحت نداشته است:«این مصدومیت کشاله هم جدی نبوده است. ما خودمان اینکاره هستیم و مگر با یک پرتاب ساده کشاله پا مصدوم می‌شود؟»

فنونی زاده بدون نام بردن از بیرانوند گفت:«این دومین باری است که این آقا هواداران عزیز ما را آزار می‌دهد. دفعه اول که گفت می‌خواهم بروم استقلال. خب برو. بزرگتر از تو رفتند و پشیمان شدند. مگر تو می‌خواهی تا آخر عمر بازی کنی؟ تو انگشت کوچک عابدزاده و سلطانی‌ و وحید قلیچ هم نمی‌شوی.»

فنونی زاده و قبل تر وحید قلیچ به بیرانوند انتقاد کردند و انگار بیرانوند فراموش کرده که بزرگتر از علی پروین چه از نظر هواداران و پیشکسوتان پرسپولیس هم نیست و پیشکسوتان از این نظر که بیرانوند به بزرگترشان بی احترامی کرده، حسابی ناراحت شده‌اند و او را از نظر فنی هم زیر سوال برده و گفت اگر «هافبک دفاعی و مدافعان تیم خوب هستند فکر می‌کنی به خاطر تو تیم گل نمی‌خورد. در همین بازی با النصر دو توپ از دفاع عبور کرد و گل شد. چند گل دیگر هم به خاطر بی‌دقتی بازیکنان النصر نخورد. تو اگر ۱۰ روز پیش مصدوم شدی چطور توپ‌های کنار را مشت می‌کردی؟»فنونی زاده این را هم گفت که کاش بیرانوند جرأت داشت و نام علی پروین را روی آنتن زنده می‌گفت.

بیرانوند انگار از بودن در فوتبال فقط پول را می شناسد و بزرگتر و کوچکتری و احترام به پیشکسوتان، فارغ از هر رنگی را بلد نیست و بدون فکر کردن هر چه بر زبانش آید، بیان می کند. بیرانوند انگار نمی داند که عمر فوتبالی هر بازیکن نهایت ۱۵ سال است و اگر قرار به نام‌ها بود که هنوز دایی، کریمی، مجیدی و رحمتی در حال بازی کردن بودند و هیچ وقت نوبت به چنین کسانی نمی رسید.به هر حال بیرانوند دچار یک غرور کاذب و یک خودبزرگتر بینی شده که صدای پیشکسوتان پرسپولیس هم درآورده و او انگار نمی داند که با همین هواداران و پیشکسوتان به چنین جایگاهی رسیده است.

 

منبع خبر : محسن بهره بردار

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11030

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها