ترکیب آلومینیوم مقابل استقلال مشخص شد

یازده بازیکن آلومینیوم برای دیدار امروز برابر استقلال مشخص شدند.

به گزارش ورزش سه، در یکی از دیدارهای حساس هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر، آلومینیوم در استادیوم آزادی میهمان استقلال است. اراکی‌ها که در چهار مسابقه از ۶ دیدار این فصل به پیروزی رسیده‌اند، امروز به دنبال کسب امتیاز برابر شاگردان نکونام هستند.

مجتبی حسینی در حالی بازیکنان مورد نظر خود را در دیدار امروز برابر استقلال مشخص کرده که این تیم نسبت به بازی هفته قبل برابر نساجی تغییری را در ترکیب اصلی خود ایجاد نکرده و با همان نفراتی که در قائمشهر به میدان رفته بودند، با آبی‌های پایتخت روبرو خواهد شد.

از نکات قابل توجه ترکیب آلومینیوم، تداوم حضور محمد خلیفه، دروازه‌بان ۱۹ ساله است که در نقل و انتقالات تابستانی از پرسپولیس به جمع اراکی‌ها اضافه شد و پس از درخشش برابر نساجی، امروز نیز از ابتدا به میدان می‌رود.

تنها نکته مهم لیست آلومینیوم برای بازی امروز برابر استقلال، بازگشت میلاد فخرالدینی به جمع نیمکت نشینان است.

محمد خلیفه، سید مهران موسوی، بهروز نوروزی‌فرد، میلاد بدرقه، احسان قهاری، یونس اکبرپور، عارف حاجی‌عیدی، امین جهان‌کهن، محمدمهدی لطفی، مهدی لیموچی و مرتضی تبریزی نفرات اصلی آلومینیوم اراک هستند که در ترکیب این تیم مقابل استقلال قرار گرفته‌اند.

گفتنی است، دیدار تیم‌های استقلال و آلومینیوم اراک از ساعت ۱۸ امروز در ورزشگاه آزادی تهران آغاز خواهد شد که سیدرضا مهدوی قضاوت این بازی را برعهده دارد.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11823

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها