نکونام برنده جدال کامبک‌ها

در چهارچوب رقابت های لیگ برتر از هفته ششم استقلال و هوادار به مصاف هم رفتند که با پیروزی استقلال به اتمام رسید.

به گزارش دبل استار، در ادامه رقابت‌های لیگ برتر استقلال و هوادار در دیداری جذاب به مصاف هم رفتند که در پایان این شاگردان نکونام بودم که موفق شدم به برتری برسند.

تیم های فکری بارها در برابر تیم‌های نکونام به میدان رفته اند که چند بار تا آستانه برد پیش رفتند اما باز هم کامبک خوردند و موفق به برتری برابر شاگردان نکونام نشدند.

اولین باری که نکونام و فکری با هم رو به رو شدند فکری در نساجی بود و نکونام هدایت فولاد را بر عهده داشت در آن دیدار شاگردان فکری با نتیجه دو بر صفر از حریف خود پیش بودند اما نکونام موفق شد ورق را برگرداند و در دقایق پایانی بازی را با برتری سه بر دو به پایان برساند.

دومین کامبک شاگردان نکونام زمانی بود که فکری در استقلال بود و نکونام نیز هدایت فولاد را بر عهده داشت در آن دیدار ابتدا استقلالی ها با یک گل پیش افتاد اما شاگردان نکونام با دو گل شاگردان فکری را شکست دادند تا باز هم نکونام موفق به برگشتن به بازی شود.

آخرین تقابل نکونام و فکری بازی دیشب دو تیم در ادامه رقابت های لیگ برتر بود که استقلالی ها با هدایت نکونام موفق شدند با برتری سه بر دو به برتری برسند.

آبی ها ابتدا با دو گل از حریف خود عقب افتادند ولی در ادامه این شاگردان نکونام بودند که موفق شدند دو بار دروازه هوادار را باز کنند تا نتیجه دو بر دو مساوی شود و در ادامه مهرداد محمدی موفق شد گل برتری استقلال را به ثمر برساند.

نکونام را می توان در شمار مربیانی آورد که همیشه موفق شده است در برابر فکری و شاگردانش برتری را بدست آورد حتی اگر بازی را عقب باشد امید به بازگشت وجود دارد و او هرگز شکست نخواهد خورد.

منبع خبر : مهرداد یاراحمدی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11669

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها