خلق صحنه‌های جذاب در آزادی به دست هواداران استقلال(عکس)

حضور هواداران استقلال در استادیوم آزادی، ورق بازی را به سود شاگردان نکونام برگرداند

به گزارش دبل استار، در دیدار برابر هوادار، علاقه‌مندان به استقلال برای نخستین بار در این فصل، توانستند با حضور در استادیوم آزادی، تیم موردعلاقه خود را تشویق کنند که اتفاقا حضور آنها نقش بسزایی در کامبک شاگردان نکونام و پیروزی برابر تیم محمود فکری داشت. جایی که سرمربی جوان آبی‌ها پس از گذشت مدت زمان نسبتا طولانی، توانست در یک دیدار خانگی، از حضور هواداران خودی سود ببرد.

از نکات جالب دیدار شب گذشته، خلق صحنه‌هایی کمتر دیده شده روی سکوهای ورزشگاه آزادی بود. تماشاگران استقلال که در تمام طول مسابقه با شور و شوق فراوان تیم موردعلاقه خود را تشویق می‌کردند، پیش از آغاز مسابقه، آتش‌بازی زیبایی را روی سکوهای استادیوم به راه انداختند که منجر به خلق صحنه‌های زیبایی شد.

جواد نکونام هم در نشست خبری پیش از بازی و هم پس از پایان مسابقه بر حضور هواداران و تأثیر آنها در خلق این نتیجه تأکید زیادی داشت. تماشاگرانی که با پرچم های به اهتزاز درآمده و آتش بازی، سبک جدیدی و کمتر دیده شده‌ای را در استادیوم آزادی خلق کردند که در صورت ادامه‌دار بودن این موضوع، می توان هم حاضرین در ورزشگاه و هم بینندگان تلویزیونی را به وجد آورد. مشابه کاری که در دیدار سپاهان و الاتحاد رخ داد و صحنه‌های بی‌نظیری روی سکوهای استادیوم نقش جهان شکل گرفت.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11665

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها