نکونام: خلاصه بگویم؛ اتفاقات بازی با پرسپولیس را پیش بینی کرده بودم

سرمربی استقلال گفت: آن روزی که در اهواز با پرسپولیس بازی داشتیم، پیش بینی می‌کردم که در آینده برای فولاد چه اتفاقی می‌افتد.

به گزارش دبل استار، جواد نکونام در نشست خبری قبل از بازی با فولاد خوزستان در هفته دوازدهم لیگ برتر اظهار داشت: خیلی خوشحالم افرادی که چهار سال کنارشان بودم و برد و باخت‌ را باهم تجربه کردیم را دوباره می‌بینم. باخت‌های کمی را در ورزشگاه خانگی اهواز داشتیم و روزهای خوبمان خیلی زیاد بود. خوشحالم از اینکه در اهواز هستم؛ جایی که هوادارانمان، تیم و باشگاه فولاد خوزستان که چند سال خدمتشان بودم، هستند. وقتی داشتم بازی‌های فولاد را نگاه می‌کردم، دلم تنگ شد. دوست داشتم از آن روزها و هواداران خوبمان یاد کنم؛ هوادارانی که بدون حضور آن‌ها هیچ موفقیتی کسب نمی‌شد. از روز اول تا روزی که جام گرفتیم و موفق شدیم، کنارمان بودند.

وی ادامه داد: شناخت کافی از تیم فولاد داریم و با توجه به وقفه لیگ که متاسفانه برخلاف میلی باطنی ما اتفاق می‌افتد، زمان این را داشتیم آنالیز خوبی داشته باشیم و تمرینات خوبی را هم پشت سرگذاشتیم. من با بازیکنانی که اینجا هستند، کار کردم و شناخت خوبی از فولاد دارم و امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم و بتوانیم دست پر از زمین خارج شویم. درباره شرایط فعلی فولاد بعد از خودم صحبتی نمی‌کنم چون حرفه‌ای نیست. مسوولان و سرمربی این تیم قطعا بهترین تصمیم را برای باشگاه می‌گیرند. بعد از اینکه تیم در لیگ سوم و سال بعد قهرمان جام حذفی شد، من را از فولاد کنار گذاشتند و دوباره برگشتم و دوباره توانستیم هم به آسیا برویم و هم سوپرکاپ را به دست آوریم. درباره اتفاقاتی که رخ داد خیلی مختصر و کوتاه می‌گویم؛ آن روزی که در اهواز با پرسپولیس بازی داشتیم، پیش بینی می‌کردم که در آینده برای تیم چه اتفاقی می‌افتد.

سرمربی استقلال در مورد هواداران استقلال گفت: هواداران همه جا برای ما سنگ تمام می‌گذارند و از آن‌ها ممنون هستیم. می‌دانستیم که در خوزستان شاید از همه جا استقبال  بیشتر باشد. این وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند و همه ما باید با کار و تمرکز بیشتر این محبت‌شان را در زمین جبران کنیم.

نکونام گفت: من به مارتینس سرمربی فولاد خوزستان برای حضور در فوتبال ایران خیر مقدم می‌گویم. وقتی من فوتبال بازی می‌کردم، ایشان سرمربی بودند و خوشحالم که مربی لالیگایی در فوتبال ما هستند. فوتبال ایران و اسپانیا فرق می‌کند؛ خصلت بازیکنان، لیگ ایران  و شرایطی که اینجا است کاملا فرق می‌کند. امیدوارم فردا بازیکنان ما با تمرکز کامل وارد زمین شوند و بتوانیم نهایت استفاده را ببریم و دست پر از زمین خارج شویم.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12758

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها