پیروزی و تنها یک موقعیت خطرناک؛

خلق فاجعه‌ بزرگ توسط پر ادعاترین تیم آسیا

تیم یحیی گل محمدی به لحاظ آماری عملکردی فاجعه بار در لیگ قهرمانان آسیا داشته است.

به گزارش دبل استار، در ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا نمایندگان ایران برابر حریفان خود به میدان رفتند که یک برد یک تساوی و یک باخت حاصل کار آنها در این رقابت‌ها بود.
اولین نماینده ایران نساجی مازندران بود که با باخت ۳ بر یک برابر نوبهار ازبکستان خیلی زود با این رقابت‌ها خداحافظی کرد و دو بازی آینده آنها تشریفاتی خواهد بود.
دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها سپاهان بود که برابر تیم آلمالیق به برتری ۹ گله دست یافت که نتیجه بسیار خوب برای این تیم بود و در گروهی که ممکن است کار به تفاضل گل برسد این اتفاق خیال سپاهیانی ها را راحت کرد.
در روز دوم بازی‌ها پیروزی مهمان استقلال تاجیکستان بود که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید اما آن چیزی که در این دیدار بسیار حائز اهمیت بود این بود که پیروزی در برابر تیم نه چندان قدرتمند تاجیکستانی حرفی برای گفتن نداشت.
پس از این دیدارها آماری از این رقابت‌ها منتشر شد که نشان می‌دهد تیم‌های ایرانی چند موقعیت خطرناک روی دروازه حریفان داشتند در این جدول شاگردان یحیی گل محمدی تنها یک موقعیت خطرناک داشتند و در قعر این جدول قرار گرفتند.
این که تیمی با این همه دبدبه و کبکبه و بازیکن قوی تنها یک موقعیت روی دروازه تیم نچندان قدرتمند تاجیکستانی داشته است بسیار جای نگرانی دارد.
این که یک تیم در میان چهل تیم رده آخر را داشته باشد بسیار حیرت انگیز است آن هم تیمی که خیلی ها ادعای قهرمانی را برای آن دارند، پیروزی در این هفته بسیار بد نتیجه گرفت و نتوانست انتظارات را برآورده کند.
بدون شک هر چه تیم های دیگر در رقابت های این هفته برای ایران تلاش کردند و جایگاه تیم های ایرانی را بالا بردند شاگردان گل محمدی موفق نشدند خوب عمل کنند.
حالا باید دید در ادامه چه عملکردی از تیم گل محمدی شاهد خواهیم بود و این تیم چگونه فاجعه این هفته را جبران خواهد کرد.

 

منبع خبر : مهرداد یاراحمدی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12079

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها