بررسی مقایسه ای امتیازات دو تیم سرخآبی بعد از 9 بازی

آبی‌ها بالاتر از رقیب سنتی 

رقابت بین دو تیم آبی و قرمز پایتخت یکی از جذاب ترین رقابت‌های فوتبالی در ایران است که همیشه با حواشی زیادی همراه است.

به گزارش دبل استار، رقابت بین دو تیم آبی و قرمز پایتخت یکی از جذاب ترین رقابت‌های فوتبالی در ایران است که همیشه با حواشی زیادی همراه بوده است، بررسی عملکرد دو تیم در میان هواداران و اهالی فوتبال همیشه انجام می شود.

اکنون میخواهیم به بررسی امتیازات بدست آمده دو تیم بعد از ۹ هفته ابتدایی لیگ در هفت دوره اخیر رقابت های لیگ برتر بپردازیم.

آبی ها در هفت فصل گذشته در نحوه امتیاز گیری روند رو به رشدی را تجربه کرده است به نحوی که در ۹ دیدار ابتدایی لیگ هفدهم تنها ۹ امتیاز را بدست آورده بود اما در همین تعداد هفته در لیگ بیست و سوم موفق به کسب ۲۲ امتیاز شده است.

همین روند رو به رشد نشان می دهد آبی ها در فصول گذشته و مخصوصا آن فصل در رقابت ها بسیار موفق عمل کرده اند آن ها با گذشت زمان کسب امتیاز را به اولویت اول خود تبدیل کرده اند و همین اتفاق سبب شده است که آبی ها بیشترین امتیاز را بدست آورند.

در لیگ های هفدهم تا بیست و سوم آبی ها همیشه روند رو به رشد را داشته اند آن ها در لیگ هجدهم ۱۴ امتیاز، در لیگ نوزدهم ۱۵ امتیاز، در لیگ بیستم ۱۶ امتیاز و در لیگ های بیست و یکم و بیست و دوم و بیست و سوم به ترتیب۱۹، ۱۸ و ۲۲ امتیاز بدست آورده اند.

در طرف مقابل تیم قرمز پوش پایتخت عملکرد یکسانی داشته است و بیشتر در این هفت دوره عملکرد سینوسی را تجربه کرده است و در یک فصل امتیاز زیاد و در یک فصل امتیاز کمی را بدست آورده است.

آن ها در هفدهمین دوره لیگ برتر در ۹ هفته اول موفق به کسب ۲۰ امتیاز شده اند و در لیگ بیست و سوم ۱۸ امتیاز را اندوخته اند این روند کاهشی کسب امتیاز نشان می دهد قرمز ها هر فصل نسبت به فصل پیش ضعیف تر شده اند.

بررسی مقایسه ای دو تیم نشان می دهد در این فصل از رقابت‌ها آبی ها امید زیادی به کسب قهرمانی خواهند داشت و با این روند امتیاز گیری آن ها می توانند با کسب ۶۵ تا ۷۰ امتیاز به قهرمانی نائل شوند.

باید دید در ادامه فصل رقابت میان دو تیم در هوادار پایتخت چگونه رقم خواهد خورد و آبی ها چگونه امتیازات باقی مانده را کسب خواهند کرد.

منبع خبر : مهرداد یاراحمدی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12428

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها