لیگ قهرمانان آسیا؛

شکست عجیب نساجی و برد جذاب سپاهان در هفته سوم

سومین هفته لیگ قهرمانان آسیا سپاهان موفق به پیروزی شد و نساجی باخت.

به گزارش دبل استار، هفته سوم و پایانی دور رفت لیگ قهرمانان آسیا در روزهای دوشنبه و سه شنبه ۲و۳ مهرماه در گروه‌های مختلف در سطح قاره آسیا برگزار شد و نمایندگان کشورمان به مصاف تیم های ازبکستانی و تاجیکستان رفتند که در نهایت در ازبکستان یک پیروزی و شکست ماحصل تلاش نمایندگان کشورمان بود و در ورزشگاه آزادی تیم پرسپولیس توانست تیم تاجیک را ببرد.ما در این گزارش به مرور بازی‌های هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا خواهیم پرداخت.

گروه A
در گروه اول این دیدارها که در روز سه‌شنبه برگزار شد ابتدا پاختاکور ازبکستان که در دو بازی ابتدایی خود شکست خورده بود توانست با نتیجه ۳بر۰ آخال از ترکمنستان را شکست دهد و در بازی دیگر العین امارات که دو بازی خود را برده بود به مصاف الفیحا عربستان رفت که در پایان با برتری ۴بر۱ العین به پایان رسید تا العین با این پیروزی با ۹ امتیاز رسید و بنظر از اکنون صعودش تا حدودی قطعی باشد. در این گروه تا پایان بازی‌های دور رفت العین ۹ امتیازی می باشد و ۳ تیم الفیحا، آخال و پاختاکور همگی ۳ امتیاز دارند. در چهارمین بازی که تکرار همین بازی‌های آخر دور رفت می باشد، این دو بازی در سه‌شنبه ۱۶ آبان تکرار می‌شود.

گروه B
در گروه دوم این بازیها در هفته سوم شارجه امارات ۱بر۰ نسف قارشی را برد و السد قطر با ۶ گل الفیصلی اردن را در هم کوبید. این بازیها در دوشنبه ۱۵ آبان بار دیگر تکرار می‌شود. در جدول رده‌بندی این گروه شارجه امارات ۷ امتیاز، نسف قارشی با ۶ امتیاز و السد ۴ امتیاز و الفیصلی اردن بدون امتیاز در رده های اول تا چهارم این گروه قرار دارند و با این نتایج ۳ تیم اول مدعی صعود می باشند.

گروه C
در گروه سوم که یکی از عجیب ترین گروه های این فصل بدلیل کنسل شدن بازی سپاهان و الاتحاد عربستان بود، هنوز تکلیف آن بازی مشخص نشده تا در جدول امتیاز ها تکلیف تیم ها برای صعود مشخص شود.در اول آبان سپاهان به خانه آلمالیق ازبکستان رفت و با برتری ۳بر۱ به ۳ امتیاز خود رسید و در دیگر بازی نیروی هوایی عراق با یک گل مغلوب الاتحاد عربستان شد تا در دوشنبه ۱۵ آبان‌ بار دیگر این بازیها تکرار شود. تا اینجای کار که هنوز تکلیف بازی سپاهان و الاتحاد مشخص نشده است. الاتحاد ۶ امتیاز و سپاهان و نیروهای هوایی ۴ امتیازی می باشند.البته سپاهان و الاتحاد هر کدام دو بازی انجام داده اند.

گروه D
در گروه چهارم این دیدارها که نساجی مازندران در این گروه قرار دارد. در روز دوشنبه اول آبان ماه نساجی در حالی که با یک گل از نوبهار نمنگان پیش بود با اخراج حردانی مدافع خود ده نفر شد و دو گل دریافت کرد تا بازی برده را وقت های تلف شده از دست داد. در دیگر بازی این گروه الهلال با هتریک میترویچ با ۶ گل مومبای سیتی هند را در هم کوبید. در این گروه الهلال و نوبهار ۷ امتیازی در رده اول و دوم قرار دارند و نساجی و مومبای سیتی با ۳و بدون امتیاز در رده‌های سوم و چهارم این گروه قرار دارند. نساجی برای صعود باید هر دو بازی خانگی خود را ببرد که بنظر توانایی این کار دارد و منتظر نتایج دیگر تیم ها باشد. به هر حال بازی هفته چهارم تکلیف صعود یا عدم صعود نساجی را تا حدودی مشخص خواهد کرد.

گروه E
در گروه پنجم پرسپولیس و النصر مدعیان اصلی صعود ازین گروه میزبان تیم های استقلال تاجیکستان و الغرافه قطر بودند که پرسپولیس با نتیجه ۲بر۰ استقلال تاجیکستان را برد و النصر هم با نتیجه ۴بر۳ الغرافه را برد.این بازیها در سه‌شنبه ۱۶ آبان در خانه حریفان تکرار می شود. در جدول النصر با ۳ برد ۹ امتیازی می باشد و پرسپولیس ۶ و الغرافه و استقلال ۱ امتیازی در رده‌های سوم و چهارم این گروه می باشند.
به هر ترتیب بازی‌های برگشت که تکرار بازی‌های هفته پایانی دور رفت می باشد دو هفته بعد در روزهای دوشنبه و سه شنبه ۱۵ و ۱۶ آبان ماه برگزار می‌شود.

 

منبع خبر : محسن بهره دار

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11767

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها