مروری بر هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا؛

شب برتری بایرن، رئال و آرسنال

نتایج هفته سوم مرحله گروهی چمپیونز لیگ با نتایج قابل پیش بینی همراه بود.

به گزارش دبل استار، هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا در چهار گروه اول این دیدارها با برتری مدعیان به پایان رسید و تمام تیم های مدعی و قدرتمند با برتری مقابل حریفان خود به فکر دور برگشت و ادامه بازی‌های لیگ خود هستند.ما در این گزارش به مرور بازی‌های هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا در چهار گروه اول خواهیم پرداخت.

گروه A
در گروه اول لیگ قهرمانان که دو تیم بایرن‌مونیخ و منچستریونایتد به عنوان دو تیم نامی در این گروه حضور داشتند دو دیدار در ترکیه و انگلیس برگزار شد. در استانبول ترکیه تیم بایرن‌مونیخ مهمان گالاتاسرای بود که طبق معمول این چند ساله در دور گروهی هر حریفی را شکست می دادند، این بار در خانه گالاتاسرای با نتیجه ۳بر۱ این تیم قدرتمند این فصل لیگ ترکیه را بردند و با ۹ امتیاز در صدر گروه اول قرار گرفتند. در دیگر دیدار این گروه منچستریونایتد بعد از دو بازی که نتیجه نگرفته بود با یک گل کپنهاگن دانمارک را شکست دادند تا به دور برگشت امیدوار بمانند. در هفته چهارم این بازیها در چهارشنبه ۱۷ آبان تکرار می شود. در جدول این گروه بایرن‌مونیخ با ۹ امتیاز در صدر می باشد و گالاتاسرای، منچستریونایتد و گپنهاگن با۴و۳و۱ امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند.

گروه B
در گروه دوم این رقابت‌ها که بنظر با نتایجی که بدست آمده، همه تیم‌ها بخت صعود به مرحله بعدی را دارند. در بازی‌های این گروه سویا در خانه ۲بر۱ مغلوب آرسنال شد و لانس و آیندهوون به تساوی ۱بر۱ رسیدند. در جدول این گروه آرسنال ۷، لانس ۵ و سویا و آیندهون ۲ امتیازی می باشند که باید منتظر ماند که در هفته چهارم که در چهارشنبه ۱۷ آبان دوباره تکرار می‌شود چه نتایجی بدست خواهد آمد.

گروه C
گروه سوم رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان اروپا از روز قرعه‌کشی مشخص بود که دو تیم مدعی صعود رئال مادرید و ناپولی بوده که تاکنون هم همینطور پیش رفته است. سه شنبه رئال مادرید در پرتغال میزبان خود براگا پرتغال را با نتیجه ۲بر۱ شکست داد و ناپولی هم در برلین با یک گل یونیون برلین را شکست داد. در این گروه رئال مادرید ۹ امتیاز دارد و بنظر از هم اکنون صعودش قطعی می باشد و ناپولی و براگا ۶و۳ امتیاز دارند و یونیون برلین با ۳ باخت بدون امتیاز می باشد. بازی‌های ۴شنبه ۱۷ آبان تا حدود زیادی تکلیف تیم های صعود کننده را مشخص خواهد کرد.

گروه D
در سه‌شنبه ۲ آبان دو دیدار حساس در گروه چهارم برگزار شد که تکلیف تیم های صدرنشین را مشخص کرد‌. در میلان ایتالیا تیم اینتر با نتیجه ۲بر۱ سالزبورگ اتریش را شکست داد و در پرتغال هم بنفیکا هم با یک گل مغلوب رئال سوسیه‌داد اسپانیا شد. در جدول اینتر و سوسیه‌داد هر دو ۷ امتیاز دارند و سالزبورگ و بنفیکا با ۳وبدون امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند. هفته چهارم اگر همین نتایج تکرار شود، تکلیف دو تیم صعود کننده که بنظر اینتر و سوسیه‌داد می باشد، قطعی می باشد.پس دو هفته بعد در چهارشنبه ۱۷ آبان دوباره بازی‌های امشب تکرار خواهد شد.
به هر حال در سه‌شنبه دوم آبان ماه همانگونه که پیش بینی می‌شد، تیم‌های مدعی بازی‌های خود را برتری به پایان رساندند و رئال و بایرن مونیخ تاحدودی تکلیف صعود خود را مشخص کردند.

 

منبع خبر : محسن بهره دار

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11769

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها