فاجعه‌ در آزادی؛ 

چه کسی پاسخگوی این وضعیت است؟ 

حتی بازیهای لیگ هم در مهمترین ورزشگاه فوتبال ایران به سختی انجام می شود .

به گزارش دبل استار، زمانی که فدراسیون فوتبال مجوز میزبانی آزادی برای تیم‌های ایرانی را گرفت، اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه نگهداری چمن ورزشگاه آزادی به دست پیمانکار پرسپولیس سپرده شده است تا روز مسابقه شاهد چمن بهتری باشیم.

از آنجا که زمین چمن ورزشگاه شهید کاظمی که پرسپولیس تمامی تمرینات خود را در آنجا برگزار می‌کند شرایط بسیار مطلوبی دارد، انتظار می‌رفت تا چمن آزادی نیز از وضعیت نه چندان خوبی که دارد بیرون آمده و به کیفیت معمولی برسد اما چیزی که شب بازی پرسپولیس و النصر شاهد آن بودیم نه تنها بهبودی در این مورد حاصل نشده بود، بلکه در زمین چاله‌هایی ایجاد شده بود که پیچ خوردن پای مهدی ترابی بازیکن پرسپولیس هم مصداق بارز شرایط اسف بار این چمن بود که قطعا تا زمان بهتر شدن آن همچنان ادامه خواهد داشت و مشخص نیست چند مصدومیت دیگر در آزادی اتفاق افتد.

ورزشگاه آزادی در حالی مجوز میزبانی تیم های ایرانی در بازی های آسیایی را گرفت که شرایط آن برای برگزاری لیگ برتر هم در اما و اگر بود. مشخص نیست که مسئولان با چه معیار و منطقی تصمیم‌گیری می‌کنند که در نهایت مهمترین ورزشگاه فوتبال ایران به این وضعیت دچار شده که حتی بازی‌های لیگ را هم به سختی می‌توان در آن برگزار کرد.

استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی دیدارهای خانگی خود را برگزار می‌کنند و در واقع شرایط آن نه تنها در رابطه با این دو تیم، که با رقبای آنها ارتباط مستقیمی دارد و بر نتایج آنها تاثیر زیادی خواهد داشت.

 

منبع خبر : راضیه شیروانی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10893

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها