هاشمی، خطیر را به حضور نمی‌پذیرد؟

شکاف عمیق مدیریتی چالش جدید آبی‌ها

علی خطیر و جواد نکونام، این دو چهره تبدیل به دو خط موازی شده‌اند که برای رسیدن به هدف مشترک هرگز به هم نخواهند رسید.

به گزارش دبل استار، تیم فوتبال استقلال در حالی کار خود را در فصل جدید ادامه می‌دهد که از همان روزهای ابتدایی آغاز به کار علی خطیر و جواد نکونام به‌عنوان مدیرعامل و سرمربی در این باشگاه با توجه به اختلافات نظر و شکاف پیش‌آمده، چنین روزهایی قابل پیش‌بینی بود و حالا نیز کار به جایی رسیده که این دو چهره تبدیل به دو خط موازی شده‌اند که برای رسیدن به هدف مشترک هرگز به هم نخواهند رسید.

نکته قابل توجه اینکه بعد از چالش‌های اخیر پیش‌آمده و تشدید و تداوم اختلافات بین سرمربی و مدیرعامل باشگاه استقلال حالا از این باشگاه خبر می‌رسد که مشکلات اخیر و برخی بی‌تدبیری‌های مدیریتی باعث شده است تا وضعیت آبی‌ها نه‌تنها از لحاظ فنی بلکه از لحاظ مدیریتی نیز با شرایط اسفباری مواجه شود.

بر همین اساس طبق شنیده‌ها شکاف بین مدیریت و کادرفنی نه‌تنها حل نشده بلکه در بدنه مدیریتی نیز رسوخ پیدا کرده و احتمالا لغو شدن چند جلسه اخیر هیات‌مدیره نیز به همین موضوع مربوط باشد. این در حالی است که جلسه هیات‌مدیره آبی‌ها طی دو روز اخیر به خاطر برخی اختلاف نظرها لغو شده بود.

همچنین از راهروهای باشگاه استقلال خبر می‌رسد علی خطیر، مدیرعامل این باشگاه طی روزهای اخیر در چند نوبت تمام تلاش خود را به خرج داده است تا با کیومرث هاشمی، سرپرست وزارت ورزش نشستی را برگزار کند که هنوز این امر میسر نشده؛ هرچند تلاش‌های خطیر برای دستیابی به هدف خود همچنان ادامه دارد. با وجود آنکه شنیده می‌شود هاشمی قرار نیست تا گرفتن رای اعتماد از مجلس در امورات سرخابی‌ها دخالتی داشته باشد، گویا او طی روزهای گذشته چندین ارتباط را با مدیرعامل پرسپولیس داشته که همین موضوع خطیر را به تکاپو انداخته تا هرچه سریع‌تر جلسه مشترکی را با هاشمی برگزار کرده و درخواست‌های خود را از نهاد بالادستی‌اش مطرح کند.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10355

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها