جام آورترین خارجی‌ها برای استقلال

مدیران استقلال باید برای جذب بازیکنان خارجی گامی مثبت بردارند تا شاید بازهم قهرمانی استقلال با بازیکنان خارجی رقم بخورد

به گزارش دبل استار، آبی ها که اکنون اوضاع خوبی ندارند و با مشکلات مدیریتی دست و پنجه نرم می کنند تمرینات خود را انجام نمی دهند و به کلی از شرایط بازی دور می شوند.

هر چند در این مطلب نمی‌خواهیم به مشکلات تیم و تعطیلی چند روزه آن بپردازیم اما این هم یکی از مشکلات بزرگ مدیریت و آقای خطیر به عنوان مسئول اصلی حل مشکلات تیم است.

استقلال با افتخاراتی که در رده باشگاهی و لیگ قهرمانان آسیا به دست آورده است به عنوان انتخاب اصلی بازیکنان خارجی محسوب می شود و بدون شک اولین انتخاب هر بازیکن خارجی برای آمدن به ایران تیم استقلال است.

در فصل های گذشته بازیکنان خارجی زیادی به استقلال آمده اند که روز های تلخ و شیرینی را با این تیم تجربه کرده اند، از فابیو جانواریو تا سیلوا، جباروف و … همگی تیم استقلال را برای ادامه فوتبال خود برگزیده اند.

در شش فصل گذشته اما آبی ها با توجه به مشکلات همیشگی در بخش مدیریت اما توانستند چند بازیکن خوب خارجی را جذب کنند که با آن ها به عنوان قهرمانی نیز رسیدند.

اگر بخواهیم بازیکنان خارجی استقلال در شش فصل گذشته را شمارش کنیم بدون شک به عددی کمتر از ده خواهیم رسید اما همین بازیکنان خارجی استقلال را تا رسیدن به عنوان قهرمانی همراهی کردند و در دو فصل از شش فصل عنوان قهرمانی را کسب کردند.

فرهاد مجیدی با چهار بازیکن خارجی موفق شد قهرمانی را بدست آورد، آمانوف، ژستد، سیلوا و یامگا بازیکنانی بودند که استقلال را در رسیدن به قهرمانی کمک کردند و نقش تاثیر گذاری در این مسئله داشتند.

حالا اما استقلال در این فصل تنها یک بازیکن خارجی در ترکیب خود دارد و از ابتدای فصل چندین و چند بازیکن یه استقلال وصل شدند که به سبب کوتاهی مدیریت هیچ کدام از آن ها جذب نشدند.

بلانکو یکی از بازیکنانی است که گفته می شود به استقلال اضافه شده است اما این اتفاق فعلا رسمی نشده است، دیگر بازیکنی که زمزمه های پیوستنش به استقلال به گوش می رسد ماشاریپوف است که خود این بازیکن فعلا گفتگو با مسئولان استقلال را تکذیب کرده است.

مدیریت استقلال اگر می‌خواهد پس از کوتاهی های متعددی که برای آبی ها انجام داده است گامی هر چند کوتاه برای تیم بردارد باید این دو بازیکن را به تیم اضافه کند تا شاید باز هم قهرمانی استقلال با بازیکنان خارجی رقم بخورد.

منبع خبر : مهرداد یاراحمدی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11006

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها