دستیاران خارجی نکونام در انتظار صدور ویزای کار

استقلال در حالی تمرین می‌کند که دو مربی خارجی این تیم کنار جواد نکونام نیستند.

به گزارش دبل استار، غیبت یوسو سسما در تمرینات استقلال و همچنین عدم حضور فیزیوتراپ اسپانیایی آبی پوشان طی روزهای اخیر شایعات بسیار زیادی را مطرح کرده است.

عده‌ای می‌گویند آنها به خاطر مشکلات مالی به ایران نمی‌آیند و برخی نیز بحث‌های دیگری را مد نظر قرار داده‌اند اما مسئولان باشگاه استقلال قاطعانه همه این موارد را رد کرده و مدعی‌اند داستان نیامدن این دو نفر به تهران صرفاً به واسطه یک مسئله اداری است که طی روزهای آینده حل می‌شود. بر اساس ادعای استقلالی‌ها با توجه به اینکه دستیاران اروپایی جواد نکونام در ایران مشغول به کار هستند و دستمزد دریافت می‌کنند. باید ویزای کار بگیرند و انجام سلسله مراتب اداری آن مستلزم گذشت زمان است روی همین اصل باید همه چیز از طریق قانونی طی شود و آنها پس از صدور ویزا به سوی تهران پرواز کنند.

استقلالی‌ها مدعی‌اند هیچ اختلافی پیرامون مسائل مالی در این مورد وجود ندارد و همکاران خارجی جواد نکونام بلافاصله پس از انجام مراحل اداری با بلیط‌هایی که از تهران برایشان گرفته می‌شود به سوی کشورمان پرواز خواهند کرد. البته ظاهرا در حال حاضر هم استقلال با استفاده از برنامه‌ای که سسما در اختیارشان گذاشته کارهای مربوط به بدنسازی خود را جلو می‌برد.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10834

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها