ملاقات رییس جمهور با اینفانتینو برای فوتبال ایران امیدوارکننده است

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران، گفت: ملاقات اینفانتینو با رئیس جمهور به رشد فوتبال ایران در زمینه‌های مختلف کمک می‌کند.

به گزارش دبل استار سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری ایران در نیویورک، ملاقاتی با «جیانی اینفانتینو» رئیس فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) انجام داد که برای فوتبال ایران حاوی نکته‌هلای امیدوارکننده است.

رئیس جمهوری فوتبال را ورزشی پر جاذبه و مورد علاقه بسیاری از مردم به‌ویژه جوانان و یکی از زمینه‌های مهم برای ایجاد نشاط در جامعه عنوان کرد و گفت: «لازم است سیاست‌گذاران و دست‌اندرکاران رشته ورزشی فوتبال در کنار توجه به ارتقای توانایی فنی و تاکتیکی بازیکنان، ارتقای اخلاق حرفه‌ای در ورزشکاران و میادین مسابقات را نیز مورد توجه ویژه قرار دهند. ورزش به‌ویژه رشته فوتبال یکی از بسترهای مناسب برای نزدیکی بیشتر و توسعه روابط کشورها است. از رئیس فدراسیون بین‌المللی فوتبال می‌خواهم مراقب اعمال نفوذ سیاسیون در این ورزش پرطرفدار و هدایت آن به سمت اهداف و اغراض سیاسی باشد.»

جیانی اینفانتینو، رئیس فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) نیز ضمن ابراز خرسندی از دیدار و گفت‌وگو با رئیس جمهور کشورمان، از اهتمام و تلاش‌های دولت جمهوری اسلامی ایران برای توسعه ورزش به‌ویژه فوتبال در اقصی نقاط ایران و همچنین تعامل و همکاری بسیار خوب و سازنده با فدراسیون جهانی فوتبال تقدیر و تشکر کرد.

این ملاقات خبر خوبی برای فوتبال ایران است. سعید عزت‌اللهی که در زمره بازیکنان ثابت تیم ملی قرار دارد، در مورد این ملاقات و حاصلش برای فوتبال ایران گفت: قطعاً این ملاقات مثبت خواهد بود. چون زیرساخت‌های فوتبال ما نیاز به ترمیم دارد و اگر پول‌های بلوکه شده به ایران بیاید می‌تواند به شرایط فوتبال ما در عرصه ملی و باشگاهی کمک کند.

وی افزود: بعد از این ملاقات می‌توانیم امیدوار باشیم که فوتبال در ایران توسعه بیشتری پیدا کند و پیشرفت محسوسی داشته باشد.

هافبک وایله در ادامه می‌گوید: من هم با توجه به اینکه سال هاست عضو تیم ملی هستم مطمئنم که این ملاقات می‌تواند هم به سود فوتبال باشگاهی ما باشد و هم ملی. شما می‌بینید که برای رقابت با تیم‌های مطرح فوتبال آسیا حرف اول را منابع مالی می‌زند و امیدواریم بعد از دیدار رئیس جمهوری این اتفاق بیفتد و ما شاهد روزهای خوبی برای فوتبال ایران باشیم.

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران، گفت: این یک قدم مثبت بود که می‌تواند به آینده فوتبال ما کمک کند.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10949

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها