استقلال همچنان قادر به استفاده ازبلانکو آرژانتینی نیست

به دلیل عدم ثبت قرارداد گوستاوو بلانکو، او حق بازی برای استقلال را ندارد.

به گزارش دبل استار، امروز باشگاه استقلال با ارسال نامه ای به مدیریت نظارت بر ناشران بازار سرمایه، جزئیات قرارداد اعضای تیم خود از جمله بازیکنان، کادرفنی و تیم های پایه را منتشر کرد که طی آن، آبی پوشان در این فصل ۳۲۳ میلیارد تومان هزینه داشته اند.

نکته مهم درخصوص ریز هزینه های آبی های پایتخت، محاسبه نشدن قرارداد گوستاو بلانکو است. در بخش مربوط به رقم بازیکنان خارجی، تنها یک نفر مورد محاسبه قرار گرفته که رقم قرارداد او با استقلال نیز ۲۵ میلیارد تومان است که طبیعتا این یک بازیکن، کوین یامگای فرانسوی است.

استقلال که پس از دریافت مجوز ملی و درآمد حاصل از فروش بازیکنان توانست رقم سقف بودجه خود را به عدد ۳۲۵ میلیارد تومان برساند، در حال حاضر فقط به اندازه ۲ میلیارد جای خالی در فهرست هزینه هایش دارد که طبیعتا قرارداد بلانکو بسیار بیشتر از این رقم است.

در نتیجه با این اوصاف، استقلال هنوز قادر به استفاده از گوستاوو بلانکو آرژانتینی نیست و تا زمانیکه سقف بودجه آبی ها و میزان هزینه های این تیم در فصل جاری کاهش پیدا نکند، در نتیجه قرارداد مهاجم آرژانتینی نیز به ثبت نمی رسد.

مدیران استقلال در تلاش هستند تا با بازیکنان تیم وارد مذاکره شوند و آنها را راضی کنند تا با باشگاه تعامل داشته و از مبلغ قراردادهایشان کسر کنند تا در این صورت جا برای بلانکو نیز باز شود و قرارداد او در هیئت فوتبال تهران به ثبت برسد.

استقلال باید روز جمعه در دیداری از هفته ششم رقابت های لیگ برتر به مصاف هوادار بود. باید دید که مدیریت باشگاه می تواند تا آن زمان بازیکنان را برای اصلاح قراردادهایشان راضی کند تا نکونام بتواند از بلانکو استفاده کند یا این بازیکن برای دیدار برابر هوادار نیز در دسترس نخواهد بود.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11539

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها