مهرداد محمدی هافبک چپ و راست استقلال در دومین حضور خود خوش درخشید

یکی از پرتحرک‌ترین بازیکنان استقلال در فاز هجومی و البته دفاعی، بدون شک فوتبالیست ریز نقش این تیم در دو جناح چپ و راست خط هافبک استقلال است.

به گزارش دبل استار، یکی از مهره‌های اصلی استقلال در ترکیب این تیم مقابل مس رفسنجان مهرداد محمدی بود.

این بازیکن که در ابتدای فصل جاری به استقلال پیوست در دیدار قبلی مقابل استقلال خوزستان به عنوان وینگر چپ در ترکیب این تیم به میدان رفته بود. روزی که استقلال با ترکیب ۳-۳-۴ مقابل همنام خوزستانی به میدان رفت. اما استقلالی‌ها در دیدار مقابل مس رفسنجان با ترکیب ۲-۵-۳ به میدان رفتند که در این سیستم این بار مهرداد محمدی به عنوان هافبک راست یکی از دونده‌ترین بازیکنان استقلال در جناح راست بود.

او هم در حملات به زوج دو نفره کوین یامگا و آرمان رمضانی اضافه می‌شد و به همین منوال در بحث دفاع به محمد حسین مرادمند در سمت راست خط دفاعی سه نفره کمک می‌کرد.

مهرداد محمدی در یک صحنه حول و حوش محوطه جریمه رفسنجان سرنگون شد که می‌توانست حتی یک ضربه پنالتی به سود استقلالی‌ها نیز باشد. صحنه‌ای که هواداران و کادر فنی استقلال نیز به آن معترض شد.

اما از کادر فنی آبی‌ها خبر می‌رسد جواد نکونام نسبت به عملکرد این بازیکن استقلال که در طول پنج دیدار این فصل برای دومین بار از ابتدا در ترکیب اصلی به میدان می‌رفت اظهار رضایت کامل داشته و معتقد است مهرداد محمدی با قابلیت بازی در هر دو جناح چپ و راست تیم استقلال می‌تواند بسته به سبک بازی حریفان در هر نوع سیستم مختلفی به استقلال کمک کند. بازیکنی که بسیاری او را جانشینی شایسته برای قایدی تصور می کنند.

یادآور می‌شود؛ مهرداد محمدی در بازی قبل مقابل استقلال خوزستان برای اولین بار در ترکیب اصلی به میدان رفت و زننده تک گل سه امتیازی آبی پوشان در همان دیدار هم بود.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11331

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها