چهار گل خورده در سه بازی؛

تزلزل استقلال در دفاع

خط دفاع استقلال باز هم دو گل دریافت کرد.

به گزارش دبل استار، استقلال در هفته نهم لیگ برتر مقابل شمس آذر تازه لیگ برتری شده به نتیجه تساوی دست پیدا کرد تا اولین تساوی این تیم در فصل جدید رقم زده شود.

نکته‌ای که در چند بازی اخیر استقلال مورد توجه قرار دارد و به دنبال آن بارها دروازه حسینی تهدید می‌شود، عملکرد صعیف مدافعان استقلال بوده و حتی اشتباه ایمان سلیمی در بازی برابر هوادار، منجر به گل به خودی شد اما استقلال به بازی برگشت و نتیجه را به نفع خود تغییر داد.

اگرچه استقلال به هفته برد و یک تساوی دست یافته اما در سه هفته اخیر چهار گل دریافت کرده است و این نکته‌ای نیست که پشت بردهای این تیم پنهان شود چرا که درصد خطاهای مدافعان استقلال دردسرساز شده است.

در دیدار امروز استقلال و شمس آذر، اشتباهات آبی‌ها در خط دفاع منجر به باز شدن دروازه حسینی شد و در موقعیت های بسیاری این کاپیتان استقلال بود که از ورود توپهای بیشتر به قفس توری جلوگیری کرد.

شاید اصلی‌ترین مشکلی که این روزها کادر فنی استقلال باید فکری به حال آن کنند همین تزلزل در خط دفاع است چرا که در هفته های آینده، باید به مصاف تراکتور و فولاد خوزستان بروند و پس از آن در دیداری بسیار مهم مقابل پرسپولیس قرار خواهند گرفت. دیداری که پیش از گلزنی، گل نخوردن اهمیت بالایی در کسب امتیاز برای هر دو تیم دارد.

 

منبع خبر : راضیه شیروانی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11983

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها