مروری بر هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا؛

سپاهان و پرسپولیس هنوز امید دارند

هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا به اتمام رسید و نمایندگان ایران برای صعود کار سختی دارند.

به گزارش دبل استار، هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا در روزهای دوشنبه و سه شنبه در گروه‌های ۵ گانه در غرب آسیا برگزار شد و تکلیف اکثر تیم‌های نخست گروه‌ها تقریبا مشخص شده است و ۳ تیم برتر از ۵ تیم دوم گروه‌ها در هفته ششم انتخاب می شوند تا چهره ۸ تیم مرحله بعدی در این منطقه مشخص شود و ما در این گزارش به مرور بازی‌های هفته پنجم خواهیم پرداخت.

گروه A
در گروه اول این دیدارها که از هفته چهارم صعود العین با ۴ برد پیاپی قطعی شده بود، آنها در هفته پنجم مقابل پاختاکور ازبکستان در خانه خود با نتیجه ۳بر۱ شکست خوردند و الفیحا عربستان هم با نتیجه ۳بر۱ آخال ترکمنستان را برد تا پاختاکور هنوز برای صعود بعنوان تیم دوم شانس داشته باشد. در هفته آخر آخال در خانه میزبان العین امارات است و پاختاکور به مصاف الفیحا عربستان خواهد رفت. در جدول العین ۱۲، پاختاکور ۷،الفیحا و آخال هم ۶و۴ امتیاز دارند.

گروه B
گروه دوم این دیدارها با دو دیدار برگزار شد که السد با ۲ گل شارجه را برد و نسف قارشی هم ۳بر۰ الفیصلی را برد. در هفته آخر السد با نسف قارشی دیدار می کند و شارجه در اردن به مصاف الفیصلی اردن می رود. در این گروه نسف قارشی ۱۰، شارجه ۸، السد ۷ و الفیصلی ۳ امتیاز دارند.

گروه C
دوشنبه ۶ آذر دو بازی از هفته پنجم در گروه سوم برگزار شد که الاتحاد با نتیجه ۲بر۱ آلمالیق را برد و سپاهان ۹ نفره هم نیروی هوایی عراق را برد. در هفته آخر این گروه سپاهان مهمان الاتحاد عربستان خواهد بود و برای صعود به یک تساوی نیاز دارد و آلمالیق و نیروی هوایی عراق هم در عراق به مصاف هم خواهند رفت. در جدول الاتحاد ۱۲، سپاهان ۱۰، نیروی هوایی ۷ و آلمالیق بدون امتیاز می باشد.

گروه D
در گروه چهارم این رقابت‌ها دو تیم نساجی و مومبای سیتی هند به مصاف هم رفتند که نساجی با ۲گل حریف خود را شکست داد و در دیگر دیدار الهلال با ۲ گل نوبهار ازبکستان را برد. در هفته آخر الهلال میزبان نساجی و مومبای سیتی از نوبهار ازبکستان پذیرایی می کند‌. در جدول این گروه الهلال با ۱۳ امتیاز صعود کرده و نوبهار با ۱۰ امتیاز دوم است و بنظر با بازی مقابل مومبای سیتی بتواند بعنوان تیم دوم صعود کند. نساجی ۶ و مومبای سیتی هم بدون امتیاز دارند.

گروه E
در گروه پنجم این دیدارها النصر در خانه با پرسپولیس بدون گل مساوی شد و صعود کرد و در دیگر دیدار استقلال تاجیکستان با ۲گل مغلوب الدحیل قطر شد. در آخرین دیدار پرسپولیس میزبان الدحیل و استقلال تاجیکستان میزبان النصر عربستان خواهند بود. در جدول النصر با ۱۳، پرسپولیس ۸، الدحیل ۴ و استقلال تاجیکستان ۱ امتیاز دارند.پرسپولیس برای صعود بعنوان یکی از بهترین تیم‌های دوم باید الدحیل را ببرد و منتظر بقیه نتایج باشد.

به هر حال هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا برای نمایندگان کشورمان بسیار مهم می باشد و باید دید که در پایان هفته ششم در ۱۴ آذر کدام ۳ تیم بعنوان بهترین تیم‌های دوم گروه‌ها صعود می کنند.

 

منبع خبر : محسن بهره دار

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12573

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها