دربی ۱۰۳/ کمترین تغییرات در ترکیب استقلال

تیم فوتبال استقلال تهران به احتمال زیاد با کمترین تغییر مقابل پرسپولیس قرار خواهد گرفت.

به گزارش دبل استار، تیم‌های فوتبال استقلال تهران و پرسپولیس در هفته بیستم لیگ بیست و سوم امروز چهارشنبه ۲۳ اسفندماه از ساعت ۲۰ با قضاوت وحید کاظمی در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.

استقلالی‌ها در این دیدار به دنبال روند همیشگی خود خواهند بود و با توجه به تجربه کادر فنی در تغییرات بازی با مس رفسنجان بعید است دیگر مقابل پرسپولیس که بازی حساسی به شمار می‌رود تغییرات عجیبی را اعمال کند.

شاگردان نکونام در بازی امروز اجازه بازی سازی و خلق موقعیت به تیم حریف نخواهند داد و البته با توجه به نفرات هجومی این کار سخت‌تر از دیگر مسابقات خواهد بود و تدابیر فنی کادر استقلال و تمرکز بازیکنان در این مسابقه می‌تواند تأثیرگذار باشد.

جواد نکونام برای این دیدار تمام بازیکنان خود را در اختیار دارد و محروم و یا مصدومی برای آبی‌های پایتخت وجود ندارد. تنها کوین یامگا فرانسوی است که به دلیل مصدومیتی که دارد نمی‌تواند در دیدار برگشت برای آبی‌ها بازی کند. با توجه به شرایط بازیکنان این تیم و حساسیت بازی کادر فنی احتمالاً تیم فوتبال استقلال با ترکیب زیر به مصاف پرسپولیس خواهد رفت:

سیدحسین حسینی، آرمین سهرابیان، رافائل سیلوا، محمدحسین مرادمند، سید ابوالفضل جلالی، روزبه چشمی، صالح حردانی، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، جلال الدین ماشاریپوف و گوستاوو بلانکو.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=13510

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها