استقلال بازنده دعوای نکونام و خطیر

اختلاف به وجود آمده بین مدیرعامل و سرمربی استقلال بهتر است که هر چه زودتر تمام شود.

به گزارش دبل استار، در فوتبال همیشه اختلاف نظر وجود دارد و در هر کار گروهی همیشه نظرات متفاوت وجود دارد و نظرات متفاوت به معنای گستردگی نظرات برای به موفقیت رسیدن یک باشگاه می باشد. باشگاه استقلال از زمان به وجود آمدن و تشکیل تیم و انتخاب هیئت‌مدیره و مدیریت، همواره در این سال‌ها اختلاف نظر و حتی دعوا بین سرمربی با مدیریت، مدیریت با هیئت‌مدیره و هیئت‌مدیره با یکدیگر وجود داشته است.

در این چند ساله همواره این اختلاف نظرها و دعواهای درون خانوادگی که به بیرون هم کشیده شده است، یک بازنده بزرگ به نام استقلال و هوادارانش داشته است. چند سال پیش و در زمانی که سعادتمند مدیر عامل باشگاه استقلال بود، اختلاف و دعوای او با فرهاد مجیدی باعث شد که استقلال یک قهرمانی در جام حذفی را به راحتی از دست بدهد و آن هم در سالی که سپاهان و پرسپولیس را شکست داده بود. سعادتمند با استفاده از نام استراماچونی هم جام را از استقلال گرفت و هم باعث رفتن مجیدی و در نهایت اخراجش از مدیریت باشگاه توسط اعضای هیئت‌مدیره شد. اگر سعادتمند تجربه کافی را داشت و موفقیت استقلال برایش مهمتر از همه چیز بود و حتی اگر فرهاد مجیدی را نمی خواست، فقط تا پایان فینال جام حذفی صبر می کرد و با قهرمانی بعنوان یک مدیریتی که در کارنامه اش قهرمانی با استقلال نیز بود، بهتر می توانست هر تغییری را انجام دهد.

استقلال از زمانی که علی خطیر بعنوان مدیرعامل باشگاه استقلال انتخاب شده است با جواد نکونام سرمربی باشگاه دچار اختلاف نظر و چه بسا دعوایی شده که اکنون از ساختمان باشگاه به رسانه ها نیز کشیده شده است و همین دعوای مدیریت و سرمربی باعث شده است که هواداران استقلال یک روز خوش نبینند و هر روز و هر ساعت منتظر اخبار نگران کننده از رسانه ها می باشند.

وقتی علی خطیر در برنامه تلویزیونی شرکت کرد و جواد نکونام صحبت های او را تکذیب کرد، در اولین اقدام عملی محمد جواد کیا دروازه‌بانی که تازه به استقلال پیوسته بود را از تیم کنار گذاشت و اجازه حضور او را در تمرینات نداد. آقای خطیر و نکونام هر دو در صحبت هایشان یک جمله مشترک دارند و آن هم این است که هدف آنها موفقیت باشگاه استقلال می باشد. اگر خطیر و نکونام با همین جمله که هدفشان موفقیت استقلال است، بتوانند مشکلات خود را کنار بزارند و بر روی موفقیت تیم استقلال تمرکز کنند. به هر حال هر دو این آقایان به خوبی می دانند که بهترین کار این است که هر چه زودتر با هم مصالحه کنند و اختلافات را کنار بگذارند، چون بزرگترین بازنده این دعوا باشگاه استقلال و هواداران میلیونی‌اش می باشند.

منبع خبر : محسن بهره دار

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10656

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها