آرمان لیاقت اعتماد را داشت

مهاجم بلند قامت استقلال هر چند موفق به گلزنی نشد اما شب خوبی را مقابل استقلال خوزستان سپری کرد.

به  گزارش دبل استار، انگار قرار نبود راه آرمان و استقلال در این فصل از هم جدا شود و ستاره محبوب هواداران پس از اتفاقات عجیب فصل نقل و انتقالات در استقلال ماندگار شد تا حداقل یک فصل دیگر پیراهن آبی را بر تن کند.

آرمان رمضانی شب گذشته پس از مدت ها در ترکیب اصلی آبی ها حضور داشت و اتفاقاً بسیار خوب و تأثیر گذار نیز ظاهر شد و توانست نقش خود را به بهترین نحو در زمین به اجرا در بیاورد.

مهاجم بلند قامت استقلال با اینکه موفق به گلزنی نشد اما با حضور به موقع خود در نبرد های هوایی و تأثیر گذاری روی توپ های بلند کار را برای مدافعان استقلال خوزستان سخت و برای هم تیمی های خود در خط حمله راحت تر کرد.

آرمان رمضانی در این دیدار نشان داد که لیاقت اعتماد بیشتری را دارد و اگر به او زمان داده شود قطعا در گلزنی نیز می تواند موفق باشد.

جواد نکونام سرمربی استقلال پس از عملکرد ضعیف ارسلان مطهری در دیدارهای اخیر تصمیم گرفت به آرمان رمضانی میدان دهد تا از انگیزه بالای این مهاجم بهره ببرد و به نوعی یک هشدار جدی نیز به ارسلان بدهد تا بداند در صورت ادامه روند ضعیف خود به نیمکت میخکوب خواهد شد.

نکته قابل توجه دیگر در رابطه با عملکرد رمضانی، تصمیمات و حرکات پخته و با تجربه او بود که در دقایق پایانی دیدار برابر استقلال خوزستان شاهد آن بودیم. آرمان در لحظاتی که استقلال نیاز به حفظ توپ و کنترل بازی داشت با هوش بالای خود توپ را زمین حریف حفظ کرد و دقایق پایانی بازی که بسیار حساس شده بود را نفع استقلال در زمین حریف گذراند.

منبع خبر : مجتبی احسانی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10304

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها