۱۲ امتیاز با ۵ بازیکن؛ گلزنان استقلال به اینجای فصل

در پنج هفته‌ای که از مسابقات لیگ برتر برگزار شده، ۵ بازیکن استقلال برای این تیم گلزنی کرده‌اند.

به گزارش دبل استار، استقلال در این فصل در ۵ بازی ۶ گل به ثمر رسانده که این ۵ گل توسط ۳ خطوط دفاع، هافبک و مهاجم به ثمر رسانده شده است. استقلال جواد نکونام لیگ را با ۳ گل به صنعت نفت آبادان شروع کرده که این بازی پرگل ترین بازی این فصل تا بدینجای فصل بوده است. استقلال تنها در یک بازی گل نزده که آن بازی هم شکست خورده است. استقلال ۶ گل به ثمر رسانده که اولین گل استقلال در لیگ برتر توسط آرش رضاوند و روی یک حرکت انفرادی و شوت محکم به صنعت نفت آبادان به ثمر رساند و آخرین گل استقلال هم به مس رفسنجان به ثمر رسانده که این گل روی پاس ارسالی سعید مهری توسط مدافع مس رفسنجان، میثم تیموری به اشتباه وارد دروازه خودی شده است.

استقلال در ۵ بازی ۴ برد بدست آورده که ۲ برد در خارج تهران و زمانی که مهمان بوده بدست آورده و ۲ برد دیگر در ورزشگاه آزادی بوده است. استقلال در بازیهایی که میزبان بوده ۲ گل مقابل ملوان بندرانزلی و استقلال خوزستان به ثمر رسانده است که هر دو گل استقلال بر روی ضربات ایستگاهی و با ضربه سر به ثمر رسانده است که حسین مرادمند و مهرداد محمدی زننده این دو گل بودند. در بازیهایی که استقلال مهمان بوده هم ۴ گل به ثمر رسانده که در اولین بازی مقابل صنعت نفت آبادان ۳ گل به ثمر رسانده که این ۳ گل را یک هافبک یعنی آرش رضاوند، یک مهاجم ارسلان مطهری با سانتر ابوالفضل جلالی و ضربه سر دیدنی مطهری به ثمر رسانده و گل آخر هم توسط یک مدافع راست و بر روی یک حرکت انفرادی توسط صالح حردانی به ثمر رسانده است. در دیگر بازی در خارج خانه هم یک گل به ثمر رسانده که این گل آخرین گل استقلال در آخرین بازی استقلال قبل از فیفادی برگزار شده به ثمر رسانده که همان گل بخودی مدافع مس رفسنجان، میثم تیموری بوده است.

نقاط قوت استقلال در این ۵ بازی این بوده است که هر وقت گل به ثمر رسانده است، برنده بازی شده است و در تنها دیداری که گل نزده، شکست خورده است. نقطه قوت دیگر این است که استقلال برای گل زدن به یک بازیکن متکی نیست. زدن ۳ گل با ضربه سر، نشان از این دارد که ۵۰درصد گل‌های استقلال با ضربات سر به ثمر رسیده است. نقطه ضعف استقلال هم به زهردار نبودن خط حمله استقلال بر می گردد که این باعث شده که استقلال هنوز در ۵ بازی برگزار شده یک بازیکن دو گله نداشته است که هواداران استقلال امیدوارند با اضافه شدن گوستاوو بلانکو مشکل خط حمله استقلال حل شود و گوستاوو بتواند، گل‌های بیشتری به ثمر برساند.

به هر ترتیب استقلال در ۵ بازی ۶ گل توسط ۵ بازیکن خود به ثمر رسانده که این ۵ گلزن از خط دفاعی تا حمله بوده که زدن ۳ گل با ضربه سر، نشان از برنامه داشتن استقلال بر روی ضربات ایستگاهی دارد و این یعنی خطوط هوایی استقلال بسیار زهردار و خطرناک می باشد. رضاوند، ارسلان، حردانی، مرادمند و مهرداد محمدی ۵ گلزن استقلال در این فصل بوده‌اند که گل مهرداد محمدی بعنوان هزارمین گل استقلال در لیگ برتر، یکی از خاص ترین گل‌های استقلال در این فصل می باشد.

منبع خبر : محسن بهره دار

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11520

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها