استقلال در انتظار صدور حکم قطعی از سوی فیفا

با وجود شایعات مطرح‌شده پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال به خاطر شکایت ریکاردو ساپینتو بسته نشده است.

به گزارش دبل استار، در روزهای گذشته با ارسال اخطار اولیه به باشگاه استقلال درباره شکایت ریکاردو ساپینتو و دستیارانش از سوی فیفا شایعات متعددی در این باره مطرح شده است.

یکی از موضوعاتی که در این خصوص مطرح می‌شود، به بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی استقلال ارتباط دارد. شایعاتی مبنی بر بسته شدن پنجره نقل و انتقالات استقلال به خاطر صدور حکم پرونده شکایت ساپینتو و دستیارانش در برخی صفحات مجازی انتشار یافته اما این موضوع صحت ندارد.

بر اساس کسب اطلاع خبرنگار ما بخش حقوقی باشگاه استقلال بعد از دریافت اخطار از سوی کمیته انضباطی فیفا مستندات خود را در خصوص مطالبات مالی ساپینتو و همکارانش در استقلال به آنها ارائه کرده است. بخش دیگری از مستندات قرار است در روزهای آینده به فیفا ارسال شود، اما پنجره نقل و انتقالات استقلال هنوز بسته نشده است.

فیفا هنوز در این پرونده حکم قطعی خود را صادر نکرده و تا زمانی که مستندات استقلال به دست آنها نرسد، چنین اتفاقی رخ نخواهد داد. بعد از صدور حکم قطعی برای مطالبات برای باشگاه استقلال مهلتی تعیین خواهد شد تا این بدهی را بپردازد و در آن مقطع که احتمالا یکی دو ماه زمان می‌برد، تا زمان پرداخت پول پنجره بسته خواهد ماند.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12661

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها