پر افتخارترین تیم ایرانی از لیگ آسیا بازماند

هواداران استقلال برای دومین فصل متوالی از تماشای تیم مورد علاقه خود در رقابت‌های آسیایی محروم شدند.

به گزارش دبل استار، مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در مرحله گروهی صبح امروز در مالزی قرعه کشی شد و نمایندگان ایران در این مسابقات حریفان خود را شناختند.

هم گروهی هر سه نماینده ایران با غول‌های فوتبال عربستان که با برخورداری از بازیکنان شاخص در ترکیب خود سطح و کیفیت بازی‌ها را بالا می‌برند، بر جذابیت‌های این دوره از مسابقات می‌افزاید.

در این بین اما هواداران استقلال برای دومین فصل متوالی از تماشای تیم مورد علاقه خود در رقابت‌های آسیایی محروم شدند و به دلیل عدم صدور مجوز حرفه‌ای، نمی‌توانند رقابت آبی پوشان با ستارگان تراز جهانی حاضر در این مسابقات را ببینند.

اتفاقی که تحمل آن برای هواداران پرافتخارترین تیم ایرانی در آسیا زمانی دشوارتر می‌شود که آنها با قهرمانی تاریخی و بدون شکست در لیگ بیست و یکم، جواز راهیابی به این مسابقات را کسب کرده بودند اما در نهایت به خاطر ناکامی مدیران باشگاه و گمارنده‌های آنها در پرداخت بدهی به استراماچونی و در کنار آن، فاجعه مدیریتی در بارگذاری مدارک لازم جهت اخذ مجوز حرفه‌ای، از حضور در این تورنمنت معتبر و جذاب بازماندند تا حضور آنها در این رویداد بزرگ حداقل به سال بعد موکول شود.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10141

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها